Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miksi pidän itseni timminä

saku

Kaupan kassajonossa edessäni oli lihava jonne, joka osti ison pakastepizzan ja tölkkikaupalla energiajuomaa. Olisi itsekin tehnyt mieli mutta ostin rahkaa enkä tajua miksi. En saa naista yhtään sen enempää kuin jonnekaan ja jonnella on varmaan kavereita enemmän kuin mulla. Mitä hyötyä tästä hyvästä kropasta oikein on?

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen juuri tajunnut, että ahkeralla treenaamisella hoidin tyytymättömyyttäni elämäntilannetta kohtaan. Nyt, kun tietyt asiat ovat muuttuneet, en ke enää samanlaista pakkoa pitää itseäni superhyvässä kunnossa. Tietenkin kohtuullinen liikkuminen on terveellistä eli ei liikuntaa kannata kokonaan unohtaa.

Vierailija

Vaatteet näyttää paremmilta, olet luultavasti paremmassa fyysiessä kunnossa kuin se energiajuomajonne, olet luultavasti myös terveempi...

saku

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet näyttää paremmilta, olet luultavasti paremmassa fyysiessä kunnossa kuin se energiajuomajonne, olet luultavasti myös terveempi...

Totta. Saan varmasti nostettua salilla enemmän rautaa ja cooperissa menen kierroksilla ohi mutta mitä sitten? Mitä arvoa tällä oikeasti on?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat