Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras vaihtoehto on itsemurha

Vierailija

en jaksa enää

Kommentit (12)

Vierailija

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhaan houkuttelua, poistakaa lanka

Mikä "lanka" :D Huomaa millä palstalla oot aikaa viettäny. ;)

Vierailija

Minä yritin itsemurhaa synnytyksen jälkeisen masennuksen kourissa lääkkeillä 12 vuotta sitten. Kahdesti. Sain itseni vain tajuttomaksi, ei muuta. Toivuin masennuksesta ja nykyään olen kovin onnellinen elämästäni ja viihdyn työssäni.

Vierailija

Älä tee sitä.

T. Kelan ja työkkärin päähänpotkima köyhä sairas. Mutta minun elämälläni on tarkoitus niinkuin sinunkin.

Vierailija

Jaksa vielä päivä. Sitten toinen. Korjaa joku ihan pieni asia päivittäin, ihan pieni. Sano ihmisille mitä ajattelet, kohteliaasti. Älä ole kellekään mieliksi.

Olet elämäsi tärkein ihminen. Jep, just Sinä.

Vierailija

Niin miksi vaivautua.

Itse ainakin uskon, että täältä pääsee  joka tapauksessa pois, yrittämättäkin, ja suurimman osan mielestä liian aikaisin.

Itsemurhan tekemällä et voi voittaa mitään, mutta et sitten saa koskaan tietää, mitä elämällä olisi ollut vielä sinua varten.

Joskus masentaa, ja toisinaan nukkumaan mennesssä ajattelen, että nyt nukun niin pitään, etten herää enää ollenkaan. Onneksi olen vielä toistaiseksi herännyt, toisinaan uusi päivä on jo valoisampi.

Jos tuntuu siltä, että et jaksa omin voimin, niin miksi kärsiä, kannattaa hakea apua ajoissa. Jos toinen ihminen ei pysty sinua amuuten tukemaan, niin saat ainakin kunnon "Häällä väliä lääkkeet", ja eläminen  tuntuu mielekkäältä.

sdfvasd

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin itsemurhaa synnytyksen jälkeisen masennuksen kourissa lääkkeillä 12 vuotta sitten. Kahdesti. Sain itseni vain tajuttomaksi, ei muuta. Toivuin masennuksesta ja nykyään olen kovin onnellinen elämästäni ja viihdyn työssäni.

Sehän kiva. Kaikki eivät kuitenkaan toivu masennuksesta. Ei vaikka ole sitä omaa perhettä ja työtä jossa viihtyä, jotka molemmat asiat varmaan auttaa olemaan onnellinen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat