Onko kukaan kirjoittanut exälleen kirjettä, jos ero on ollut vaikea?

Vierailija

Meillä kävi niin, että ex vain lähti enkä ole saanut tekstiviesteihin vastauksia. Ei tässä mitään, mutta oltiin yhdessä yli 20 vuotta ja lapset yhdessä jne.

Ajattelin, jos kirjoittaisin hänelle kirjeen, jossa purkaisin itseni täysin ja toivoisin häneltä jotain vastauksia, sillä hän syytteli minua asioista, jotka eivät olleet totta ja sanoi lähteneensä niiden takia. Ikävä on kova, aikaa kulunut jo aika tovi, mutta en vaan pääse eteenpäin elämässäni jostakin syystä.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita, nauravat muuten kirjeellesi uuden naisen kanssa. Älä suostu narriksi.

Ei hänellä ole uutta naista. Asuu yksin. ap.

Vierailija

Itse mietin kirjeen kirjoittamista. Suhde loppui, kun miestä ei enää kiinnostanut. Lopulta tulin tulokseen, etten kirjoita, koska miestä ei kiinnostanut puhua mistään. En halunnut näyttää, että olin henkisesti ihan romuna. Olen nyt alkanut toipua ja tiedän, että olisin katunut jos olisin kirjeen laittanut :)

Sinun tilanteessa voisi auttaa, että kirjoitat kirjeen ja valutat siihen kaiken paskan sanoja säästämättä. Älä kuitenkaan lähetä sitä, vaan polta. Pelkkä tunteiden tuominen paperille voi auttaa. Paljon halauksia toipumiseen <3

Vierailija

Nuorena kirjoitin ensirakkaudelle n. neljän A4:n verran. Jätkä tuli kylään, luki ekat rivit ja totesi ettei jaksa lukea sellaista hömppää. Vielä olisi pitänyt panna sen jälkeen.
Herkkä runotyttö sai kolauksen itsetuntoon ja kirjoittelut loppuivat siihen. Poislukien av, tietenkin.

Vierailija

Vuosia sitten kun tulin yllättäen jätetyksi ja olin eräässä maassa muutaman kuukauden niin kirjoitin kirjeen mutta aikani funtsittua tulin siihen päätökseen että en lähetä.

Vierailija

En ole. Tai kirjoitin sellasen jota en lähettäny. Oli vähän kuin päiväkirjaa, että sai mieltä purettua. Mutta lähettäisi EN. 

Vierailija

Minä lähetin aika pitkän sähköpostin exälle. Muistan että aloitin sen sanoilla etten ole edes varma lähetänkö sitä koskaan vai kirjoitatko vain helpottaakseni omaa oloani, mutta että jos hän sitä lukee niin ilmiselvästi sen lähettänyt olen. Kirjeestä tuli pitkä, kummempia yksityiskohtia en siitä enää muista, kuin että kerroin fiiliksistäni, kuinka hän oli saanut minut teoillaan tuntemaan, esitin muutamia kysymyksiä jotka olivat eromme tiimellyksessä jääneet auki. En koskaan odottanut saavani siihen vastausta, mutta yllättävää kyllä sain. Siitäpä seurasikin sitten naurettava sanasota, mitä sitä enää tappelemaan kun on jo erottu ja asutaan eri puolilla maapalloa. Viimeiset sanat vaihdettiin riitaisissa merkeissä emmekä ole olleet missään tekemissä vuosiin. Parempi näin. En kadu sitä että lähetin kirjeen, tässä tapauksessa sain kuitenkin sanottua kirjeessä mitä halusinkin sanoa ja ilmiselvästi mies myös luki kaiken ja sai tietää mitä halusin sanoa. Mitään hyvää siitä ei loppujen lopuksi koitunut, mutta ainakaan mitään ei jäänyt epäselväksi. Aloita ap kirjoittamaan, kirjoita vain niin pitkästi kuin tekstiä vain riittää, lähettää kirjettä ei kuitenkaan ole pakko. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat