Lantion magneettikuvaus

Vierailija

Kertokaa kokemuksia?
Mennäänkö sinne jalat edellä?
Kärsin ahtaanpaikan kammosta ja vauvan perätilan takia kuvataan.

Kommentit (6)

Vierailija

Tyksissä mentiin putkeen pää edellä ja niin, että pää oli kuvauksen aikana hieman putkesta ulkona, joten ei tuntunut ihan niin ahtaalta. Jos sulla on paha olla selällään ison mahan kanssa, niin on mahdollista olla myös kyljellään.

Vierailija

EKKS:ssä menin jalat edellä ja pää jäi "putken" ulkopuolelle. "Putki" oli mun mielestä enemmänkin "kaari" eli jalat ja pää tosiaan mahtuivat molemmat ulkopuolelle. Muutenkin tilaa oli riittävästi, ei siis ollut mitenkään semmoinen putkimainen olo.

Etukäteen vähän mietitytti se liikkumatta oleminen, tuli semmoinen tunne, että sillä hetkellä kun käsketään olla hievahtamatta, tulee pakonomainen tarve liikutella peppua :-) Mut ei siinäkään ollu mitään ongelmaa, tosin kuvauksessa meni vaan joku 20 minsaa.

Vierailija

Ainakin 10 vuotta sitten menin jalat edellä. En tiedä miten nykyään, mutta silloin sanottiin, että pyritään pysymään mahdollisimman kaukana vauvasta siinä laitteessa ollessa. Eli juuri ja juuri lantioni oli laitteen alla. En muista kauanko kesti, ehkä kymmenisen minuuttia.

Vierailija

Jorvissa n. 11v sitten mentiin pää edellä ja kokonaan olin siellä putkessa. Oisko mennyt 20min? Silmät kiinni kuuntelin radio-ohjelmaa, oli vielä mun "suursuosikki" miesten 50km hiihto perinteisellä tyylillä...

Vierailija

Keskisuomessa menin pää edellä, pää hieman putkesta ulkona. Kävin päivää ennen synnytyksen alkua ja olis tosi pyöreessä kunnossa, tuli tosi tukala olo kun vauva puski jalat kylkien alle kun se laite alkoi raksuttamaan. Tuntui että taju lähtee. En päässyt enää itse ylös siitä tasoltakaan kun menin niin jumiin selästäkin:D paremmin sen olis kestäny muutamia viikkoja aiemmin, yleensä se tehdääniin joskus rv 35 paikkeilla, mulla epäiltiin epäsuhtaa lantion koon ja vauvan koon välillä.
Älkkiä se meni ohi, ei sitä jännittää kannata turhaan.
Niin ja sulla on sellanen hätänappi mukana siellä, että pääset kyllä pois jos paniikki iskee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat