En pysty jättämään miestäni

Vierailija

Olemme melkein 10 vuotta seurustelleet, mutta itse kaipaisin uusia kokemuksia elämääni. Haluaisin jättää mieheni, kokeilla ehkä elämistä ulkomailla ja elää toisella lailla. Mieheni on taas sellainen tylsä. Asunut koko ikänsä samalla paikkakunnalla eikä missään nimessä haluaisi muuttaa ulkomaille. Olen miettinyt eroa aina silloin tällöin, mutta kuitenkin jäänyt. Kun oikeasti olen viime aikoina ajatellut eroamista, niin tulen vain kovin surulliseksi mieheni puolesta. Olin miehelle ensimmäinen seurustelukumppani. Mies on vähän ujo eikä mikään erityisen komeakaan. Ylipainoakin löytyy. Ikääkin jo sen verran, että joutuu kyllä ottamaan toisella kierroksella olevan lapsellisten naisten kanssa eli mihinkään nuoreen lapsettomaan ei enää mahkuja ole. Mies kuitenkin kovasti haluaisi lapsia yhä, vaikka ikä painaa päälle. Pelkään, että mies koko loppu ikänsä joutuisi olemaan täysin yksin! Tuntuu, että se on niin laaja taakka, että en voi sellaista ottaa. En ikinä haluaisi satuttaa ketään niin.

Oletteko ikinä olleet tällaisessa tilanteessa? Onko miehenne löytänyt lopulta uuden?

Kommentit (7)

Vierailija

No haluatko sinä niitä lapsia lainkaan, ja jos niin alkaako sinulla kohta jo ikä painaa? Voisitko ajatella lasten kanssa ulkomailla oloa? Entä tarvitseeko mies juuri biologisia lapsia, vai kelpaisiko sillä kakkoskierroksella olevan naisen entiset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No haluatko sinä niitä lapsia lainkaan, ja jos niin alkaako sinulla kohta jo ikä painaa? Voisitko ajatella lasten kanssa ulkomailla oloa? Entä tarvitseeko mies juuri biologisia lapsia, vai kelpaisiko sillä kakkoskierroksella olevan naisen entiset?

En halua lapsia, se on minulle ollut aina selvää ja mieskin sen tietää. Minulla ei siis ole mikään kiire mihinkään elämäni kanssa. Olen miestäni runsaat 10 vuotta nuorempi, joten siinäkin mielessä olen ehkä enemmän seikkailullinen vielä. Miehelle on kyllä omat lapset tärkeä asia, ei halua adoptoida. Pitää kuulemma olla biologisesti oma. Tuskin kakkoskierroksella olevan naisen lapset häiritsisivät, kunhan se nainen sitten suostuu vielä hänellekin suomaan edes yhden tai kaksi biologista lasta.

Vierailija

Kyllä se mies tulee pärjäämään ja löytää uuden kumppaninkin. Moni nainen arvostaa miestä, jolla ei ole takana lukemattomia naissuhteita.

Vierailija

Mitä saat jäämällä suhteeseen? Miten meinasit pelastaa miehesi elämän jos jäät hänen kanssaan ja haikailet kuitenkin koko ajan muualle ja erilaista elämää? Onko sellainen elämä mielestäsi parempi vaihtoehto miehelle kuin antaa hänen aloittaa uusi elämä ja löytää ehkä elämäänsä todellinen rakkaus?

Vierailija

No itse näkisin että sun kantsis vaan ottaa hatkat ja lähteä sinne ulkomaille seikkailemaan. Ja sitten kun alkaa kyllästyttään niin tuu takas ja iske mies takasin. Ne haikailee aina exien perään.

Vierailija

Jos mies haluaa lapsia ja sinä et, niin tee miehelle palvelus ja jätä se, jotta hän voi etsiä naisen, joka niitö lapsia haluaa. Jos mies on kaikin puolin kunnollinen, niin tylsyys ja ylipaino ei nyt niin kauheasti haittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat