En halua vaimoani seksuaalisesti

M38

Olen 38-vuotias naimisissa oleva mies. Meillä on kaksi lasta. Rakastan vaimoani yli kaiken ja olemme onnellisia yhdessä. En kuitenkaan halua vaimoani seksuaalisesti. Vaimolleni on tullut noin 30 kg lasten syntymän jälkeen. Tavatessani hänet, oli hän urheilullinen ja hoikka. Harrastimme yhdessä liikuntaa ja elimme terveellisesti. Välillämme oli mieletön seksuaalinen kemia. Ymmärrän, että raskaus muuttaa naisen vartaloa, eikä siitä olekaan kyse. Mutta ylipaino syö suhdettamme. Olen visuaalinen ihminen ja nautin naisvartalon katselemisesta. Nyt, kun vaimoni on saanut lisäkiloja, hänen naiselliset muotonsa ovat peittyneet kilojen alle. Ole alkanut vilkuilemaan muuta naisia ja inhoan itseäni tämän takia. Jos edes vihjaan vaimolleni liikunnan aloittamisesta, hän loukkaantuu. Mitä teen? En halua erota...

Sivut

Kommentit (309)

Vierailija

Sano, että tuet häntä kaikin tavoin, jos vaimo haluaa laihtua ja kuntoilla. Ja sitten tuet myös, esim. varmistat lastenhoidon, jos vaimo kuntoilee tai varmistat, että voi syödä terveellistä ruokaa ja nukkua riittävästi.

Vierailija

Jos itse olet urheilullinen, niin onhan tuo tavallaan väärin vaimolta. Ovatko kilot tulleet syömällä vai voisiko kyseessä olla esim. kilpirauhasen sairaus?

Vierailija

Aika moni mies varmasti salaa painii saman ongelma kanssa. Sikäli ymmärrän naistasi, että raskauskiloja on melko vaikea saada pois. Varsinkin jos on väsymystä ja kiirettä elämässä. Mutta seksikin on iso osa parisuhdetta :/

Vierailija

No minäpä menin avioon pulskan miehen kanssa, joka kertoi että edellinen huono liitto se vain lihotti, ja kyllä hänestä hetkessä kuoriutuu kunnon adonis. Kaikki vaan ex-vaimon syytä.

Olen nyt odottanut 5 vuotta, että jotain tapahtuisi. Adonista en tarvitse, ihan vain sellaisen miehen, joka pystyy seksiin muutenkin kuin kyljellään maha selkääni vasten takoen, hikoillen & nylkyttäen.

Ja menin tosiaan naimisiin sen IHMISEN kanssa, eli rakastan miestäni edelleen, ihan samalla tavoin kuin tavatessammekin. Mutta seksihaluja ei vaan voi pakottaa itsestään esiin.

T. Samassa veneessä ollaan, vaan ei auta

Vierailija

Ymmärrän, vaikka nainen olenkin. Tapasit ja rakastuit urheilulliseen ja pirteään ihmiseen. Ylipaino ei ole suurin ongelma, vaan se että liikunnasta puhuminenkin saa toisen loukkaantumaan. Mitä tehdä kun toinen ei olekaan enää se sama ihminen?

Ite puhuisin suuni puhtaaksi, kävi miten kävi. Huonompi on kitua tai sitten erota paukauttaa tosta vaan.

DAA

Tosi normaalia. Meillä sama mutta olemme aktiivisia kilpaurheilijoita molemmat. 

Itselle kävi samoin kun relasin töiden jälkeen ja olin vaimon tukena syöttämässä tätä ja herkuttelemassa tämän kanssa.

Sun pitäisi myös joskus nauttia elämästä syöpöttelemällä kunnolla. Lihoin 18kg vuoden aikana vaimo vähemmän vaikka oli raskaana. Mukavaa hankkia painoa välillä. Juot viinaa paljon ja syöt rasvasta ruokaa. Meillä Venäjällä on tapana syödä paljon krapulassa rasvasta ja suolasta.

Mukavaa pudottaa painoa ja todeta aina se miten haastavaa painonpudotus on. Lenkkeily pitää aluksi jättää kokonaan pois koska meidän iässä nivelet ei kestä yhtään ja tulee penikoita ja polvivaivoja heti.

Tuohan on kiva projekti yrittää pudottaa painoa yhdessä. Toisaalta työelämä ja lapsien hoito vie pahasti aikaa että mä uskon ettei liikuntaan jää monellakaan aikaa. Pitäisi ymmärtää oma ikä. Tekin olette jo tosi vanhoja. Sitä helposti vielä tuntee itsensä kovakuntoiseksi tuossa iässä mutta sieltä tulee 15 kesäisiä jannuja jotka juoksee ja painii meikäläiset hetkessä nurin. Se on selvää pässin lihaa. 

Sun iässä kannattais tukea vaimoa ja syödä siinä sohvalla sen vieressä. Lihotte molemmat. Tosi latistavaa jos toinen on hyvässä kunnossa ja toisen pitää kestää lapset, yösyötöt ja urheilu.

Ehkä voisitte syödä terveellisesti?

Korvien välissä sulla on vikaa. Kun ihminen lihoo toisen vierellä niin sitä ei näe samalla tapaa kuin jos Espanjan serkku tulee kylään 20kg painavampana kuin viimeksi näki. 

Siksi vähän epäilyttää tuo sun aloitus. Ei ne halut katoa noin vain. Eikä tuossa iässä mies yleensä katsele muita naisia. Elämän realiteetit on aika selvät kun on lapsiakin. Lapset on aina tärkeysjärjestyksessä 1 ja sitten tulee loput jutut. Urheilu tuossa iässä perheellisellä on sillä terveellä pohjalla että jos on aikaa niin lauantaina voi käydä pururadalla tai salilla. Se on aika selviö. Muuten ollaan kotona ja tuetaan kumppania kotitöissä ja lasten kotitehtävissä. Tehtävää on niin vitusti kun osaa silmiään avartaa. Ei mitään naisia kannata katsella. Ei ne vaihtamalla parane mihinkään. Saa vain käydä saman oravanpyörän uudestaan ja sitten sulla on uusi läski vierelläs.

Sulje silmät seksin aikana ja kuvittele se vaimosi taas laihaksi ja nuoreksi. Sun pitää ottaa vastuuta muustakin kuin omista haluistas. Oot isä lapsilles ja mies vaimolles. 

Ennenvanhaan pettäjät ja häntäheikit hakattiin kirkon takana että oppii olemaan. Luulen ettei sua tarvi hakata vaimos veljien tai isän puolelta. Tajuat kyllä rakastaa sun läskiä vaimoas.

Vierailija

Tiedän, että myös vaimoni kärsii kiloistaan. Hänen kummatkin raskaudet olivat rankkoja, liikkua ei saanut ja kiloja tottakai kertyi. Vauva-arki taas on valvomista, eikä liikunta käy ensimmäisenä mielessä. Työelämään siirtyessä taas aika on kortilla. En siis ihmettele kilojen kertymistä! En vaan voi mitään sille, että kiihotun vain hoikasta naisesta. Uskon, että liikkuminen ja sokerin vähentäminen tekisi ihmeitä jo puolessa vuodessa. Ap.

Vierailija

Olen vähän samassa tilanteessa, mutta mieheni taitaa olla melkein paremmassa kunnossa kuin aiemmin. Jotain kuitenkin kuoli pois vuosien varrella. Objektiivisesti ajateltuna mies on edelleen komea ja hyväkroppainen, mutta kun ei värähdä niin ei värähdä. Ongelma on aiheuttanut luottmuksen puute ja lukuisat pettymykset, ei niin kään seksiin liittyen vaan parisuhteeseen ja perhe-elämään liittyen.

Sonja

Kirjoituksesi perusteella osaat myös kirjoittaa, entäpä, jos väsäisit pienen kirjeen?
Voisit antaa vaimon hetken sulatella asiaa yksikseen. Ja saisit ajatuksella kirjoittaa, ettei tule väärinymmärryksiä. Täytyy sanoa, naisena, että kyllä itse haluaisin kuulla mieheltäni, että voisinko kenties laihduttaa, ei ihan noin suoraan, mutta kuitenkin. Aluksi varmasti sattuisi, mutta juuri esim kirjeessä selitettynä ja harkituin sanoin voisin sen ymmärtää. ( naisena ajatukset ehkä;etkö halua minua, et enää rakasta minua yms, tulisi ensimmäisenä pintaan? Kuitenkin, kyllähän parisuhteessa on tärkeää se, että pitää itsestään huolta. Ja uskon, että esim 15 kilon pudotus voisi tehdä ihmeitä. Myös vaimon itsetunnolle. Voisitte yhdessä liikkua, tulisi vaimolle omaa aikaa liikunnan parissa tai teille lisää parisuhdeaikaa liikkuen. Tekisitte yhdessä terveellistä ruokaa jne. En usko, että sillä voisi olla negatiivisia vaikutuksia loppujen lopuksi.

Vierailija

Minulla myös sama ongelma. Toiset naiset alkaneet kiinnostaa. Ja syynä nimenomaan vaimon ylipaino. Raskauden tuomat muutokset (rinnat imetyksen jälkeen, venynyt vatsanahka) eivät vaikuta haluihini, mutta ylipaino vaan valitettavasti vaikuttaa, ei voi mitään. Kai se vaan on miehen visuaalisuus. M44.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että myös vaimoni kärsii kiloistaan. Hänen kummatkin raskaudet olivat rankkoja, liikkua ei saanut ja kiloja tottakai kertyi. Vauva-arki taas on valvomista, eikä liikunta käy ensimmäisenä mielessä. Työelämään siirtyessä taas aika on kortilla. En siis ihmettele kilojen kertymistä! En vaan voi mitään sille, että kiihotun vain hoikasta naisesta. Uskon, että liikkuminen ja sokerin vähentäminen tekisi ihmeitä jo puolessa vuodessa. Ap.

Hoida sä ne lapset yksin puoli vuotta ja anna vaimon tehdä mitä haluaa. Katsotaan sitten kumpi on lihonut ja kumpi laihtunut :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat