Olen aivan idiootti ihmissuhteissa ja nyt...

Carita

..kaipaan apuanne.

Olen siis toivoton miessuhteissani. Kyllästyn todella nopeasti, ahdistun, vaadin hirveästi omaa tilaa ja olen monella tapaa todella tunnekylmä, en edes juurikaan tunne miehiä kohtaan mitään. En ole koskaan onnistunut yhdistämään rakkautta ja seksiä. Jostain syystä kuitenkin miehet rakastuvat minuun helposti ja vaikka minun pitäisi olla tästä varmaan otettu, ahdistun siitäkin ja jopa ärsyynnyn.

Nyt sitten ole tainnut kohdata elämäni rakkauden näin kolmekymppisenä. Olin jo alistunut siihen etten edes enää naurettavien yritysten jälkeen ala parisuhteeseen. En ole ennen elämässäni ollut edes rakastunut. Minun kun on vaikea päästää tavallaan itsekontrollista, ja helpompi pitää kylmät muurit yllä kuin ottaa riski ja rakastua.

Mies on minua 5 vuotta vanhempi. Hän itse totesi minun olevan täysin naispuolinen versio hänestä itsestään. Mies on oikeassa, olemme aivan samanlaisia. Aloitimme suhteen noin 1,5 kk sitten kun tapasimme sattumalta kahvilassa ja kävimme treffeillä ensin pari kertaa. Sitten kolmansilla deiteillä harrastimme seksiä joka oli jotain aivan käsittämätöntä. Olen erittäin rietas nainen ja nyt olen kohdannut vertaiseni. Seksi kenenkään kanssa ei ole ollut tällaista, ja minä sentään olen tehnyt ja kokeillut kaikkea.

Emme ole puhuneet sanallakaan mistään parisuhteesta tai sellaisesta. Olemme vain harrastaneet seksiä ja jutelleet ihan tavallisista asioista, minä kokkailen hänelle jne. Whatsappailemme päivittäin. Tosin, ensin kk ajan ensitapaamisestamme lähettelimme viestejä joka päivä, sitten sen jälkeen kun harrastimme ensimmäisen kerran seksiä, lähettelimme muutaman päivän taas viestejä joka päivä, kunnes oli 4 päivän hiljaisuus puolin ja toisin (minä olen niin helvetin kovapäinen etten laittanut viestiä vaan ajattelin että homma loppui varmaan siihen eikä luonne antanut periksi edes kysyä). No mies laittoi taas viestiä ja viestittely jatkui tiiviinä ja taas tapasimme ja harrastimme seksiä. Olen pelottavaa vauhtia rakastumassa. Koska olen täysin kehari näissä jutuissa, en pysty tulkitsemaan miestä, enkä uskalla puhua suoraan. En ole ennen tuntenut tällaista tunnetta että voisin mennä tältä istumalta tämän miehen kanssa naimisiin. Eikä tämä johdu pelkästään taivaallisesta seksistä vaan miehen luonne.. Näen hänessä oman luonteeni  heikkoudet ja vahvuudet, ymmärrän häntä ja hän minua omissa omituisuuksissamme. En tietenkään tunne häntä vielä eikä hän minua syvällisesti mutta tämä tuntuu vaan NIIN HYVÄLTÄ. Mies on seuraavat kuukaudet erittäin kiireinen, joten mitään tiivistä parisuhdetta tästä ei nyt ainakaan tulisi. Ja se sopisi minulle enemmän kuin hyvin! En halua mokata tätä. En halua olla se sama tunnekylmä eukko "ihan sama" asenteella, mutten halua tehdä itsestäni naurettavaa ja menettää ylpeyttäni miehen silmissä. Voisi sanoa että minä olen playeri, ja niin on mieskin. Paitsi että olen hyvää vauhtia rakastumassa playeriin. Koska olen huono tulkitsemaan muiden tunteita, haluaisin tietää millaisista asioista voi päätellä onko toinen kiinnostunut oikeasti?

Kommentit (4)

Vierailija

Mainittakoon että perheeni siis hylkäsi minut ollessani 15-vuotias, pelkään kai kuollakseni hylkäämistä ja torjuntaa ja siksi minusta on tullut tällainen rakkausvammainen. :(

/AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Tämä kuulostaa terapiaistunnolta. Potilas vuodattaa elämänkertansa ja terapeutti nyökkyttelee.

Luitko?! Minä en jaksanut. Kannattaa välttää liian pitkiä aloituksia. Ei näitä elämänkertoja jaksa lukea.

Voimia<3

Vierailija

Sinuna antaisin suhteen edetä omalla painollaan. Jos mies on nyt jonkin aikaa kiireinen niin laittele silti se viesti päivässä että pysyt hänen mielessään. Voit kokeilla jossain vaiheessa kepillä jäätä ja tuoda näitä tunteita esille: että onpa ihana kun olen tavannut vertaiseni tms. Jotain melko neutraalia mutta imartelevaa. Älä heittäydy kylmäksi ja ajattele siis tietoisesti että yrität tässä nyt lämmitellä suhdetta, mutta voit pitää sitä turvaväliä nyt hyvin kun miehellä on kiireitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat