Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuva on kamala...

Totta... esikoisen kanssa nuo illat meni leppoisasti imettäen, sain katsoa samalla vaikka telkkaria , toisen kanssa samoin, mutta kolmannen kanssa ei vain voinut enää paria tuntia voinut imettää mistään syystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo kuva on kamala...

Niin onkin, ällöttävä! (mulla ei ole mitään julkistakaan imetystä vastaan)

Vierailija

Minustakin kuva epäonnistunut. Mä kuitenki imetän ite myös julkisilla paikoilla.. ja kyllä menee monesti illat imetykseen.. vauva nyt reilu 6kk..

Vierailija

Kuva on todellisuutta. Tommosia nisunvenyttäjiä kaikki jossain vaiheessa on. Kaikkien kolmen lapsen kohdalla on ollut alussa kausi,jolloin imetys kesti iltaisin klo 18-23.00 onpahan tullut katsottua kaikki tuotantokaudet sarjoista: Suits,Game of thrones, Gilmoren tytöt, frendit,Nanny, Everwood. Ehtii katsella aikamonta jaksoa illassa hyviä sarjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuva on todellisuutta. Tommosia nisunvenyttäjiä kaikki jossain vaiheessa on. Kaikkien kolmen lapsen kohdalla on ollut alussa kausi,jolloin imetys kesti iltaisin klo 18-23.00 onpahan tullut katsottua kaikki tuotantokaudet sarjoista: Suits,Game of thrones, Gilmoren tytöt, frendit,Nanny, Everwood. Ehtii katsella aikamonta jaksoa illassa hyviä sarjoja.

Kuva on epäonnistunut. Lähes kaikki on pielessä: kuvakulma, valo, sommittelu, rajaus jne.

Nisu tarkoittaa muuten pullaa.

Vierailija

Hyi helvetti näitä tissinlussutuskuvia ja varsinkin jossain yleisillä paikoilla utareitaan levitteleviä lehmiä kakaroineen!!

Vierailija

Iltaimetyksen aikana olen ollut nukkumassa itsekin. Vauvat on nukkuneet vieressä rinnalla ja saaneet syödä niin paljon kuin haluavat. Itse puoliunessa vaihtanut puolta ja jatkanut unia. Siksi perhepeti on niin kätevä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat