Windows 8 ja 10 ovat ihan paska!

win8vihaaja

Ostin uuden koneen missä on nyt Windows 8 ja mua vitutti heti. Asensin sitten 10-version mutta ei sekään ole parempi...

Kaikki ketkä ovat kanssani sama mieltä että XP tai W7 olivat tuhat kertaa parempia kuin nuo vitun kaakeliversiot laittakaa "PEUKALO YLÖS". Ehkä se helpottaa mun vitutusta jos huomaan että en ole ainoa ihminen kuka ei ymmärä että Microsoft oli noin tyhmä

Kommentit (5)

äikkänatsi

Anteeksi herra Ylilaudan Jonne, mutta äidinkielenne on niin oksettavan huonoa, etten millään ymmärrä, mitä yritätte sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ostin uuden koneen missä on nyt Windows 8 ja mua vitutti heti. Asensin sitten 10-version mutta ei sekään ole parempi...

Kaikki ketkä ovat kanssani sama mieltä että XP tai W7 olivat tuhat kertaa parempia kuin nuo vitun kaakeliversiot laittakaa "PEUKALO YLÖS". Ehkä se helpottaa mun vitutusta jos huomaan että en ole ainoa ihminen kuka ei ymmärä että Microsoft oli noin tyhmä

XP on niin surkea ja jälkeen jäänyt käyttöjärjestelmä että sillä ei nykypäivänä tee yhtään mitään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmyyksiä siinä 8:ssa oli? 

Ehkä että koko syystemi on ihan erillainen verratuna entisiin? Vitun kaakelit ovat ihan vammainen idea. Eka minkä tein oli että latasin sen vanhan startnappulan ja sen toiminnot takaisin.
En tunne yhtäkään ihmistä kuka olisi sanonut että w8:ssa olisi jotain hyvää. En ainaskiin niiltä ketkä tekee töitä koneella...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat