Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pipsa ehdolla Blog Awardseissa

Vierailija

Aioitko antaa äänesi Pipsalle? 

Kommentit (8)

Vierailija

No toki, kun siinä sai laittaa oman bloginsa ehdolle eli kuka vain voi olla ehdolla. En lähtisi sillä leijumaan, merkki itserakkaudestahan se on.

Vierailija

Noloa. 

Ylipäätään noloa olla ehdokkaana jossain kusisessa blogigaalassa. Blogit on jo niin sou läästä siisön. Ketään ei jaksa enää kiinnostaa turhantärkeät bloggaajat. MUTTA VIELÄ HELVETISTI PALJON NOLOMPAA ON ILMOITTAA ITSE ITSENSÄ MUKAAN KISAAN!!! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noloa. 

Ylipäätään noloa olla ehdokkaana jossain kusisessa blogigaalassa. Blogit on jo niin sou läästä siisön. Ketään ei jaksa enää kiinnostaa turhantärkeät bloggaajat. MUTTA VIELÄ HELVETISTI PALJON NOLOMPAA ON ILMOITTAA ITSE ITSENSÄ MUKAAN KISAAN!!! 

KATEELLISTEN PANETTELUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Kaikkihan ne on tuohon blogi awartseihin itsensä ilmoittaneet. pipsalla ainakin munaa sanoa että ilmoitti itsensä kun muut blogaajat kirjoittaneet että ovat päässeet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. 

On on, tottakai. On se vaan suurta rakettitiedettä pistää blogi pystyyn ja sitten asettaa itsensä ehdolle blog awardseille. Siihen en kyllä pysty, että söisin itseni ympärille metrin verran läskiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. 

On on, tottakai. On se vaan suurta rakettitiedettä pistää blogi pystyyn ja sitten asettaa itsensä ehdolle blog awardseille. Siihen en kyllä pysty, että söisin itseni ympärille metrin verran läskiä. 

OOT NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN KADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat