Raiskaajamurhaaja vapaaksi - joko pelko perseessä?

Vierailija

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/murhaajaraiskaaja-yritetaan-to...

Mitä mieltä olette tästä? Itseäni pelottaa kovasti. Tuntuu, ettei Suomen oikeusjärjestelmä arvosta ihmisten turvallisuudenhalua, joka on aivan alkukantainen ja ymmärrettävä tarve hyvään elämään. 

Tämäkin murhaajaraiskaaja on taustaltaan pakolainen ja nuorena naisena kauhistuttaa, kuinka paljon samantyyppisistä kulttuureista tulvii Suomeen nuoria, kiimaisia miehiä. Haluaisin elää elämääni rauhassa pelkäämättä esim. puskaraiskauksia ja pahimmillaan paloittelumurhia.

Kommentit (14)

Laukaalailainen

tuossahan se on ollut 10km päässä tähänkin saakka näköjään, laitoksessa josta olisi voinut kävellä ulos milloin vaan ja tulla raiskaamaan ja kuristamaan. Vaan eipä tullu. 

Tuskin se tänne päin karkuun lähti, eiköhän oo matkalla pohjoseen ja sieltä rajan yli luulen. 

Vierailija

Minäkin olen nuori nainen ja ymmärrän että puskaraiskauksia tapahtuu äärimmäisen marginaalinen määrä. Miksi tätä on vaikea ymmärtää vaan peloitella itsensä hysteeriksi iltapaskojen uutisilla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

tuossahan se on ollut 10km päässä tähänkin saakka näköjään, laitoksessa josta olisi voinut kävellä ulos milloin vaan ja tulla raiskaamaan ja kuristamaan. Vaan eipä tullu. 

Tuskin se tänne päin karkuun lähti, eiköhän oo matkalla pohjoseen ja sieltä rajan yli luulen. 

Puhutaan nyt eri rikollisesta.

Vierailija

Löytyykö näistä rikollisista jokin koottu listaus pärstävärkin ja nykystatuksen kera, että ihmiset tietäisivät vähän tarkkailla selustaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö näistä rikollisista jokin koottu listaus pärstävärkin ja nykystatuksen kera, että ihmiset tietäisivät vähän tarkkailla selustaansa.

Löytyy

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen perheetön yksin asuva 30-v. mies. Ei pelota.

Eiköhän tuo ja muutkin rikolliset sutkin tapa jos satut väärään paikkaan väärään aikaan kun tappohalu iskee. Vaikka tuo otsikon raiskaajamurhaaja onkin erikoistunut nuoriin ja lapsiin, koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu seuraavaksi. Ja vaikka tietäisitkin olevasi itse 100% turvassa, olet aika epäempaattinen, jos et ymmärrä muiden pelkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/murhaajaraiskaaja-yritetaan-to...

Mitä mieltä olette tästä? Itseäni pelottaa kovasti. Tuntuu, ettei Suomen oikeusjärjestelmä arvosta ihmisten turvallisuudenhalua, joka on aivan alkukantainen ja ymmärrettävä tarve hyvään elämään. 

Tämäkin murhaajaraiskaaja on taustaltaan pakolainen ja nuorena naisena kauhistuttaa, kuinka paljon samantyyppisistä kulttuureista tulvii Suomeen nuoria, kiimaisia miehiä. Haluaisin elää elämääni rauhassa pelkäämättä esim. puskaraiskauksia ja pahimmillaan paloittelumurhia.

Uli uli et sinä mikään nainen ole. :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota suvakki se tontillesi asumaan; toivottavasti sinulla on jo teini-ikäisiä tyttäriä?

Rikkautta tulossa.

Onko rasistilla kulli kovana kun pääsee revittelemään? :) Mikäpä rasistia enemmän kiihottaisi kuin rikollinen mamu? :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota suvakki se tontillesi asumaan; toivottavasti sinulla on jo teini-ikäisiä tyttäriä?

Rikkautta tulossa.

Onko rasistilla kulli kovana kun pääsee revittelemään? :) Mikäpä rasistia enemmän kiihottaisi kuin rikollinen mamu? :O

Palstasuvakki tuli taas, tyylin tunnistaa heti. Onneksi teitä on vain yksi:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat