Nyt kaikki puutteessa olevat Talin ulkoilualueelle, hopi, hopi...

Vierailija

Siellä on ennennäkemätön kertymä nuoria miehiä.

Pitskuun on avattu vastaanottokeskus reilu viikko sitten ja kaunis sää on ulkouttanut kaikki Irakin komistukset pelaamaan jalkapalloa Talin jalkapallohallia ympäröivälle viheralueelle. 

Minäkin (ruma, lihava 50 v.) sain vihelllyksiä ja moikkailuja. Eli ihan ikään ja näköön katsomatta. NYT ON TILAISUUS KOITTANUT! 

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oon mieluummin puutteessa.

Joo... sitten ei ollut sulle, mutta monet jo iäkkäät, lihavat ja rumat eivät välttämättä saa nuorta miestä. Kuitenkin haluaisivat. Eli heille tilaisuus on otollinen. 

Kiitos Sipilä ja Voutilainen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo... sitten ei ollut sulle, mutta monet jo iäkkäät, lihavat ja rumat eivät välttämättä saa nuorta miestä. Kuitenkin haluaisivat. Eli heille tilaisuus on otollinen. 

Unohdit lähettää kiitokset Orpolle myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Unohdit lähettää kiitokset Orpolle myös.

Stubbia ja Soinia unohtamatta. Tai perustuksia rakentaneita Kataista, Urpilaista, Vanhasta, Lipposta...

Vierailija

Kaikille mainituille iso kiitos!

Ja suuri paheksunta Jussi Halla-ahoa kohtaan, joka on sitkeästi yrittänyt viedä meiltä "ei niin vetovoimaisilta naisilta"  mahdollisuutemme. 

Että hyi, hyi.. sinne Bryseeliin. Hävisit, ne on täällä nyt ja pysyvät. 

Vierailija

Hei rauhoittukaa nyt, 

Tarkoitus oli vähän huumorimielellä avata keskustelua. Totta, että nämä Irakin ihmeet selvästi ovat halukkaita tekemään tuttavuutta vähän meidän vanhempienkin rouvien kanssa. Motiivit voivat olla ihan oleskeluluvan saamisessa toki. Tyhmä en ole!

-ap

Vierailija

Ihania, ystävällisä, avoimia, hymyileviä... ihan toista kuin suomijuntti. Ja selvinpäin aina, mitä olen kohdannut. 

Vaihdetaan suomalaiset örvelöt näihin ja kasvatetaan vain talon tavoille. Eli vähän dataa siitä, että naisella on oikeutensa. Lapsia ei saa hakata jne... 

Vierailija

Siis missä ne siellä asuvat? Olenkin jonkin aikaa ihmetellyt miksi siellä notkuu näitä mamu miesporukoita. Lenkkeilen alueella monta kertaa viikossa, viimeksi eilen. Inhottavalta tuntuu kun tuijottavat :/ täytyy vaihtaa vakiolenkki toiseen... Itseään kai sais syyttää jos jotain tapahtuisi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ne siellä asuvat? Olenkin jonkin aikaa ihmetellyt miksi siellä notkuu näitä mamu miesporukoita. Lenkkeilen alueella monta kertaa viikossa, viimeksi eilen. Inhottavalta tuntuu kun tuijottavat :/ täytyy vaihtaa vakiolenkki toiseen... Itseään kai sais syyttää jos jotain tapahtuisi!

Kutomotiellä on yksi ja toinen muistaakseni Kornetintiellä.

Vierailija

Höh. Ei mua vaan oo tuijotettu tai perään huudeltu, vaikka olenkin pallonpotkijoita ohitellut. Jumbossakin kävin tänään, eikä kukaan kosketellut eikä huudellut! Mikä lie vikana...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No todellakaan ei olisi sun vika, jos jotain kävisi. Mutta koska et varmaan halua mitään käyvän, joudut lenkkeillä hiljaiseen aikaan muita reitteijä. Tosi kätystä, kun ollaan vuosikymmenet totuttu liikkumaan vapaasti. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat