Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko typerää alkaa aikuisena lukemaan Goosebumps-kirjoja uudelleen?

Vierailija

Ikää mulla 24.

Kommentit (14)

lukeminen ei ole tyhmää

Minun mielestäni: ei ole tyhmää lukea "lastenkirjoja" aikuisena, varsinkaan niitä joita on lapsuudessaan lukenut. Tietysti kirja "muuttuu" joka lukukerralla hieman, koska lukijan kokemusmaailma on erilainen - tiedätkö, mitä tarkoitan? Aikuisena voi muistella lapsuuden kokemuksia kyseisistä kirjoista (mitkä asiat niistä silloin jäivät mieleen, entäs nyt kun aikuisena lukee? Todennäköisesti ne asiat jotka lapsena pelotttivat, eivät enää "turtunutta" aikuista pelota jne.). Lue ja nauti nostalgiapläjäyksestä :).

Tietysti aina on niitä ihmisiä, joiden mielestä lastenkirjat ovat lapsille ja niitä ei aikuisten pitäisi lukea koska se on heidän mielestään lapsellista. Mutta toisaalta - lastenkirjathan ovat aikuisten kirjoittamia :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikää mulla 24.

Kyllä sä oot jo niin aikuinen, että sun on syytä jättää tollaset lapsellisuudet jo taakses.
Aika aikaa kutakin. Nyt pitää keskittyä olennaiseen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oon täs tosiaa netflixistä fiilistellyt sitä sarjaa. :D
Ap

Onko siitä sarja?? Ja se on Netflixissä???? En tiennytkään.. tiedän mitä teen loppuillan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko siitä sarja?? Ja se on Netflixissä???? En tiennytkään.. tiedän mitä teen loppuillan.

Joo, Netflixistä löytyy sarja. Meillä 5v. ja 9v. tykkäävät ihan älyttömästi tuosta sarjasta. On sopivalla tavalla heille pelottava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, Netflixistä löytyy sarja. Meillä 5v. ja 9v. tykkäävät ihan älyttömästi tuosta sarjasta. On sopivalla tavalla heille pelottava.

Sehän tuli yleltä joskus 15 vuotta sitten :D
Ap

Vierailija

Älä huoli, täällä toinen 24 vee, jolla hyllyssä Goosebumpseja, Nightmare Roomeja ja heppakirjoja :) näitä ostan yhä kirppareilta, niitä on mukava fiilistellä näin vanhana.

Siitä vaan lukemaan!

Vierailija

Mäkin katoin just Netflixistä tota sarjaa ja fiilistelin lapsuutta! :D Ja kerkesin mukaista jo yhden kirjankin (Karmivat pianotunnit), kun se sattui olemaan mulla vielä tallella, muut on johonkin hävinneet :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mäkin katoin just Netflixistä tota sarjaa ja fiilistelin lapsuutta! :D Ja kerkesin mukaista jo yhden kirjankin (Karmivat pianotunnit), kun se sattui olemaan mulla vielä tallella, muut on johonkin hävinneet :/

*lukaista :D

Vierailija

Goosebumps-kirjoista/sarjasta tuli mieleen että löytyykö Pelottaako?-sarjaa dvd:ltä? Tai näkeekö sitä jostain muualta. Olisi kiva katsella sitäkin sarjaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat