Antakaa mun syrjäytyä rauhassa

Vierailija

Vituttaa kun työkkärin ämmät kokoajan laittamassa mua koulutukseen, työkokeiluun ynnämuuhun paskaan. Kaikkea ikävää yrittävät keksiä että voisivat antaa mulle karenssin. Tosin sama se karenssi koska sossusta saa sit fyrkkaa. Sit myös sukulaiset kokoajan jauhaa että mun pitäisi mennä kouluun tai töihin. Vittu eikö ihmiset tajua että kaikki ei halua hypätä siihe oravanpyörään? Mä haluan juoda olutta ja pelata pleikkarii. Mä haluun vaan chillaa ja en ymmärrä miksi jotkut tekee siitä ongelman. Ei kiinnosta mikään työnteko ollenkaan ja miks pitäis?Antakaa mun syrjäytyä rauhassa perkele.
T. syrjäytynyt nuori.

Kommentit (4)

Vierailija

MUSTA SULLA ON OIKEUS, KOSKA TÄNNE TULEE AFRIKASTAKIN VÄKEÄ, RIKOLLISIA JA MUUTA, JOILLE MAKSETAAN KAIKKI KOKO ELÄMÄN AJAN.

KOEN ITSEKIN, ETTEI MUN TARVII TEHDÄ MITÄÄN, TEHKÖÖT MAMUTTAJAT, MÄ EN ALA MAKSAMAAN VEROJA NOILLE TULIJOILLE.

SIKSI EI VOI TEHDÄ TÖITÄKÄÄN, MENEE MUUTEN NIIN, ETTÄ PAINAT HOMMIA JA KOTIMATKALLA TULIJAT VARAA PAIKAT JA RÄKII PÄÄLLE.

ANTAA VAAN NIIDEN PAINAA, JOKKA TYKKÄÄ MAKSAA MAMUILLE LIKSAA.

Vierailija

Jos ei ole valmis kantamaan yhteiskunnasta vastuuta yhtään esim.veroja maksamalla, niin ole hyvä ja jätä kaikki tuet ja avutkin vastaanottamatta. Me muutkin haluaisimme vaan olla ja ihmetellä, mutta ei tällä yhteiskunnalla ole rahaa meidän kaikkien oleskelua maksaa!

Vierailija

Jos ei ole valmis kantamaan yhteiskunnasta vastuuta yhtään esim.veroja maksamalla, niin ole hyvä ja jätä kaikki tuet ja avutkin vastaanottamatta. Me muutkin haluaisimme vaan olla ja ihmetellä, mutta ei tällä yhteiskunnalla ole rahaa meidän kaikkien oleskelua maksaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maksan veroja kyllä työmarkkinatuestani.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat