Onko miehiä, jotka voisi seurustella mt-ongelmaisen kanssa? :(

Vierailija

Kun on olemassa paljon naisia, jotka ovat normaaleja, niin kuka mies haluaisi muka seukata mt-ongelmaisen naisen kanssa? :( 

Olen siis itse sellainen nainen. Olen 25v. Mulla ei tosin ole mitään kauhean vakavaa sairautta (ei mitään skitsofreniaa, kaksuuntasta mielialahäiriötä, ei psykooseja) vaan olen lievästi masentunut, mut on aikoinaan raiskattu ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.

Arjessa nämä sairaudet näkyvät elämässäni niin, että en aina esim. pysty menemään kauppaan tai mihinkään muuhunkaan sosiaaliseen tilanteeseen asioimaan. Ja olen myöskin sairaslomalla, en ole opiskellut ammattia, enkä ole elämäni aikana juuri ollut töissä, mitä nyt kesätöissä nuorempana jonku verran ja vähän vanhempanakin ja lisäksi olen koittanut opiskella lukuisia kertoja kyllä.

Päiväni kuluvat lenkkeillessä, ruoanlaitossa, kirjojen lukemisessa, netissä surffaillessa, elokuvia katsoessa. 

Jaksan siivota ja pitää kodin siistinä, saan niistä asioista jonkinlaista sisältöä elämään. En kauheena jaksa hymyillä ja itken välillä kun mietin elämääni.

Olen tosi h-tajuinen, avulias, ystävällinen, hyvin eläinrakas, hiljainen, ujo uusien ihmisten kanssa. Ihan normaali nainen muuten, jos ei olisi näitä ongelmia.

Tämä ei ole mikään treffi ilmoitus, vaan haluaisin kuulla teiltä muilta että olenko ihan mahdoton tapaus ja onko kellään muilla samanlaisia ajatuksia, ongelmia ja sairauksia ja miten pärjäät?

Lisänä vielä se, että käyn terapiassa. Lääkitystä ei ole (on ollut, mutta tällä hetkellä en käytä) paitsi unilääkettä satunnaisesti.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

kelpaako sulle mt ongelmainen työtön ja kouluttamaton mies? Jos haluat hyvässä duunissa olevaa sosiaalista miestä voi olla vaikeaa koska elintavat ovat niin erilaisia.

Vierailija

Älä hanki itselles ketään. Mun isä seurustelee mt-ongelmaisen kanssa ja kaikkien elämä on ollut siitä lähtien yhtä helvettiä. Säästä kaikki muut ja oo suosiolla yksin

Vierailija

No enpä kyllä jaksais alkaa terapeutiksi tai isäksi jollekulle. Mulla on ihan omiakin ongelmia enkä kyllä alkais jotain toista vaivoikseni ja hoidettavaksi ottamaan.

Vierailija

Ihan hyvin voisin seurustella kaltaisesi kanssa. Kuullostat oikein mukavalta. Älä jää suremaan liikaa, vaan ole rohkeasti oma itsesi. Tosin on hyvä välillä päästää huono olo pois vaikka itkemällä. Löydät ihan varmasti jonkun!

Häntä pystyyn ja mihiä etsimään!

T. Aikuinen mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kelpaako sulle mt ongelmainen työtön ja kouluttamaton mies? Jos haluat hyvässä duunissa olevaa sosiaalista miestä voi olla vaikeaa koska elintavat ovat niin erilaisia.

Itse ap:n kanssa samassa tilanteessa ja olen saanut pakkeja myös kuvailemasi kaltaisilta miehiltä.

Kun myös ne haluavat niitä jo usein varattuja, tai muulla tavalla sosiaalisesti suosittuja naisia. Ei meitä naisia, joilla on sosiaalisesti vaikeaa ja/tai masennustaustaa myös itsellään.

Vierailija

Mulle kelpaisit. Olen 41 v mies, jonka päivät kuluvat kuntosalilla, ruoanlaitossa ja kirjoja lukien. Harrastan myös lenkkeilyä iltaisin. Hymyily on mun mielestä yliarvostettua. Mä voisin käydä kaupassa, jos sä siivoat kodin ja ruoka tehdään yhdessä :) Olen kans tosi eläinrakas :)

M41

Vierailija

Ongelmaksi tuskin osoittautuisi mielenterveysongelma sinänsä vaan erilaiset elämäntavat. Olen itsekin teknisesti ottaen mielenterveysongelmainen (diagnosoitu ahdistuneisuushäiriö), mutta toivoisin, että kumppanini kävisi töissä, olisi kohtalaisen sosiaalinen ja haluaisi käydä kanssani eri paikoissa. Ujo kotihiiri voi olla ilman mielenterveysongelmiakin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisit. Olen 41 v mies, jonka päivät kuluvat kuntosalilla, ruoanlaitossa ja kirjoja lukien. Harrastan myös lenkkeilyä iltaisin. Hymyily on mun mielestä yliarvostettua. Mä voisin käydä kaupassa, jos sä siivoat kodin ja ruoka tehdään yhdessä :) Olen kans tosi eläinrakas :)

M41

Vierailija

Kauniilla ulkonäöllä saa paljon anteeksi. Myös mt-ongelmat.

Kuvailepa ap ulkonäköäsi, hoikka/pullea, tummat/vaaleat hiukset, pitkät/lyhyet hiukset, pitkä/lyhyt, vihreät/ruskeat/siniset silmät?

M41

Vierailija

Minä olen mt-ongelmainen. Olen hiljainen, ystävällinen mutta myös pelokas, ahdistunut ja masentunut erittäin usein. En jaksa yhtä hyvin kuin muut, yksinkertaisesti ja väsyneeksi nopeasti. Ei ole siinä mielessä epävakautta että tulisi mannaa tai yhtäkkistä raivohulluutta.

Minulla on ihana, komea, rakas ja ymmärtäväinen mies. Hän käy töissä ja minä olen ikävä kyllä salkussa (työpaikka kyllä on). Ei erikoislaatuisuutesi ole este, mutta vaatimukset toimivalle suhteelle ovat korkeat.

Vierailija

Mulle kelpaa kyllä työtön mieskin ja vaikka olisi kouluttamaton. En itse pidä noita asioita niin tärkeänä kumppanin valinnassa. Toki jos se mies on sellainen, että pystyisi käymään töissä/opiskelemaan mutta laiskuuttaan ei vaan halua, niin sellaista en varmana katselisi.

En siis etsi lähtökohtaisesti mitään paksun lompakon omaavaa miestä, koska en halua itselleni mitään elättäjää, joka maksaa kaikki mun laskut ja ostaa mulle mitä haluan. Haluan jollain tasolla säilyttää itsenäisyyteni.

Toki se on fakta, että rahaahan mulla ei paljoa ole, koska ei ole ansiotuloja. Sen asian täytyisi myös mies hyväksyä. Yhtä lailla itse hyväksyn sen, mikäli mieskin olisi vähävarainen. Jos muuten natsaa ja on mukavaa yhdessä, ei väliä rahalla.

Olen mielestäni ihan normaalin naisen näköinen. Tummat, alaselkään ulottuvat hiukset, siniset silmät, pituus 164cm ja ylipainoa on 8kg.

Eikä mulle tarvitse alkaa miksikään terapeutiksi :) Mä käyn jo terapiassa, enkä ole sellainen että valivali valittaisin asioistani kokoaikaa. Toki välillä haluan minäkin purkaa tuntemuksiani omalle kumppanilleni (mielestäni tälläinen on ihan normaalia, oli sitten mt-ongelmia tai ei?) kuten kumppani saa purkaa myös mulle asioitaan, jos on murheita, huolia tai mitä vain. Mä kuuntelen kyllä :)

AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat