Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska olet viimeksi tavannut veljesi/siskosi?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Minä olen toisen siskoni 7v sitten ja toisen 20v sitten.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minulla on yksi sisko, jonka tapasin kesällä hänen lapsensa rippijuhlissa. Puhelumessa puhumme useammin, mut välimatkan takia näemme vain kerran-pari vuodessa.

Vierailija

Siskon toissapäivänä, veljen eilen ja toisen veljen lauantaina. Toisen siskon kanssa puhuin juuri puhelimessa, hän pyysi minua lapsenvahdiksi ja tapaan hänet ylihuomenna.

Vierailija

Etkö tapaa heitä edes niissä perhejuhlissa, joista usein puhut? (Ja joissa sulta aina kysellään, joko sinulla on työpaikka.) Eivätkö he käy suvun juhlissa? Vai etkö sä käy?

Mun on vaikea kuvitella, että en olisi tekemisissä sisarusteni kanssa, ovat itse asiassa mun parhaita kavereitani. Mulla on sisaruksia neljä ja kaikkia tapaan säännöllisesti, kahta lähellä asuvaa joka viikko ja kahta kauempana asuvaa vähintään kerran kuussa.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Etkö tapaa heitä edes niissä perhejuhlissa, joista usein puhut? (Ja joissa sulta aina kysellään, joko sinulla on työpaikka.) Eivätkö he käy suvun juhlissa? Vai etkö sä käy?

Mun on vaikea kuvitella, että en olisi tekemisissä sisarusteni kanssa, ovat itse asiassa mun parhaita kavereitani. Mulla on sisaruksia neljä ja kaikkia tapaan säännöllisesti, kahta lähellä asuvaa joka viikko ja kahta kauempana asuvaa vähintään kerran kuussa.

Perhejuhlilla tarkoitan mieheni suvun juhlia ei meidän suvussa pidetä juhlia, ainoat juhlat olivat isän 80v päivät jonne en päässyt miehen työkiireiden takia.ap

Vierailija

Yhden siskon kesäkuussa, toisen 8 v sitten, kolmannen 18 v sitten ja veljen 14 v sitten.

Nämä, joita en ole nähnyt pitkään aikaan ovat oikeastaan sisarpuoliani, isäni ensimmäisestä avioliitosta. Jotenkin sääli ettei ole yhteyttä, heillä on lapsia niin kuin minullakin, mutta nyt eivät serkutkaan tutustu toisiinsa. Vanhempamme ovat jo kuolleet, eikä minun tule edes käytyä kotipaikkakunnallani.

ammattivalittaja

Mä kutsuin tyhmänä taas kun poika täytti 7v siskoni hänen synttäreilleen kun lapsi ei ole nähnyt tätejään lainkaan mutta eiväthän he tietenkään tulleet. Ja nämä kylmät välit ovat olleet ihan mun lapsuudestani lähtien enkä edes tiedä syytä.ap

Vierailija

Toisen siskon näin sunnuntaina, toisen viikko sitten sunnuntaina. Välimatkaa toisen kanssa 100 ja toisen kanssa 200km.

Vierailija

Toissapäivän viimeksi, tänään näen taas. Kuljetaan samoissa harrastuksissa, joten jo siksikin näen viikottain.

Vierailija

Veljeä tapaan kutakuinkin päivittäin (meistä tuli äidin kuoleman jälkeen tosi läheisiä, kun jouduimme yhdessä huolehtimaan äidin viimeisistä ajoista, pidimme toisemme selväjärkisinä noina todella vaikeina aikoina), ja siskonikin kanssa ainakin viestittelen tai puhun melkein päivittäin, ja näenkin melkein joka toinen viikko, vaikka vähän kauempana asuukin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toisen siskoni 7v sitten ja toisen 20v sitten.

Eikö se toinen ollut edes sun häissä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat