Käyttekö perheelliset naiset ns. "Tyttöjen reissuilla"?

Vierailija

Missä käytte, kenen kanssa ja mitä teette? Onko tärkeitä teille? Käykö miehenne "Poikien reissuilla"?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Mä käyn. Käydään ulkomailla, joskus mökillä. Hengaillaan, shoppaillaan, käydään syömässä ja baarissa. Kivoja ja tärkeitä reissuja.

Vierailija

Minä käyn 5-6 kertaa vuodessa yön tai parin kestävillä reissuilla ystävättärien kanssa. Toisessa porukassa meitä on neljä ja toisessa viisi. Käydään festareilla, risteilyillä, laskettelukeskuksissa  ja kaupunkilomilla. Ovat tärkeitä irtiottoja kodista ja perheestä ja äidin ja vaimon velvollisuuksista. Ihan huippureissuja aina. Viikko menee toipumiseen ;)

Vierailija

Enpä juuri käy. Ei siksi, etten ihan hyvin voisi, tai ettei niillä kivaakin olisi ollut, mutta elämä on nyt niiin hektistä, että ei vaan jaksa. Lepääminen on vielä kivempaa. Oma aika on tärkeää, mutta käytän sen itsekseni, omassa tahdissani ja mieluiten kotona tai mökillä omassa rauhassa.

miehellä on vähän sama, mutta käy se kerran pari vuodessa jossain.

työreissut ja -illat on sit eri juttu. Ne on pakollisia ja ne on työtä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En enää. Lopetin siinä vaiheessa kun olin seurueen ainoa, joka ei näillä reissuilla pettänyt miestään. 

Oho! Vastaava kokemus. Meitä oli kiva kuuden naisen porukka ja yleensä kosteita iltoja.. eka käytiin syömässä, teatterissa, leffassa, kylpylässä, tallinnassa jne. Sitten se jätkäralli alkoi...

Oli porukassa jopa toinenkin, jota ei tuommoinen kiinnostanut. Eikä alibin anto.

Nykyään tehdään sitten niin, että piipahdan harvakseltaan sen teatteri/rafla osuuden, enkä jää kattomaan sitä juopuneiden keski-ikäisten alennustilaa.

Vierailija

En käy enää. En kestä miehen viikkoja kestävää mökötystä ja vittuilua sen jälkeen. Joskus tosiaan harmittaa kun kuulee miten kivaa muilla on ollut reissuilla.

Vierailija

Käyn. Perheestä huolimatta lapsuudesta asti mukana pyörineet kaverit on elintärkeitä. Joskus ulkomailla, joskus kylpylässä ja joskus kokoonnutaan jonkun luo.

mies saa tottakai käydä myös golf- ja laskettelureissuilla omien kavereittensa kanssa. Parisuhde ei tarkoita oman elämän loppua

Vierailija

Minä käyn kerran vuodessa, mies kaksi kertaa.
Me käymme Tallinnassa, Tukholmassa tai jossain kotimaan kohteessa, pari yötä ollaan. Shoppaillaan, syödään hyvin, hemmotellaan itseämme, juhlitaan... Ja jutellaan.
Miehet käy golfaamassa kesällä ja dokaamassa talvella.

Vierailija

En käy. Meillä on oma jengi joka kokoontuu n. 1×/3kk ja silloin kokkaillaan, juoruillaan ja jos ollaan meillä niin tytöt jää yöksi ja saunotaan. Saatetaan viiniä maistella. Mies ja lapset saa olla kotona jos haluaa, mutta minä en ole käytettävissä. Mutta siis mitään reissuja ei tehdä eikä lähdetä bailaamaan ja kännäämään. Tuollaista mulla oli joskus 19v, eikä todellakaan kiinnosta enää... Enkä jaksaisikaan. Ollaan kaikki työelämässä ja nukkumaanmenoaika on viimeistään klo 2. Mies käy n. kerran vuodessa veljensä kanssa jossain, esim. risteilyllä tai mökillä. Joskus yksinään paikallisessa juomassa oluen. Siinä on se poikainreissut. Noh, on sillä firman pikkujoulut kerran vuoteen ja silloinkin minä olen hovikuskina ja huolehdin sen kotiin. Mutta en siis koe mitään tarvetta reissuiluun. Mies on mun paras kaveri ja sen kanssa käyn kyllä reissussa.

Vierailija

En oo käyny, yksin käyn jos käyn silloinkaan. Eipä oo kavereita kenen kanssa kävis. Mies käy muutaman kerran vuodessa miesten kanssa. Oishan se ihan vaihtelua päästä tyttöjen iltaan :) 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat