Naisen ulkonäön huippuvuodet

Vierailija

Naisen ulkonäön huippuvuodet ovat 17-22 vuotiaana. Tämän jälkeen nainen alkaa hiljalleen rupsahtamaan.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Milloin olisi ne ap:n huippuvuodet noin niinkuin älyllisesti? 

Taidat olla rupsahtanut kurppa jonka huippuvuodet oli ja meni. Tiutiutiu ;)

Vierailija

Ihmettelen, kuka tällaisia aloituksia tehtailee. Oletko muuten koskaan nähnyt Audrey Hepburnia? Hänen ulkonäkönsä oli huipussaan koko hänen ikänsä ajan. Hän ei myöskään ole ainut itsestään läpi elämän huolta pitänyt nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin olisi ne ap:n huippuvuodet noin niinkuin älyllisesti? 

Taidat olla rupsahtanut kurppa jonka huippuvuodet oli ja meni. Tiutiutiu ;)

Tiutiutiu, pupu <3

Vierailija

Minun ulkonäköni huippuvuodet olivat välillä 29-35 vuotta. Mistä tuo myöhäinen kukkeus johtui, en tiedä kaikitellen. Muistan, että voimistelin silloin tosi paljon ja vartaloni olikin älyttömän kaunis. Kasvoihini käytin kaikenmaailman hierontoja ja kasvohoitoja. Hiukseni olivat tuuheat kuin hevosen häntä. Oi niitä aikoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, kuka tällaisia aloituksia tehtailee. Oletko muuten koskaan nähnyt Audrey Hepburnia? Hänen ulkonäkönsä oli huipussaan koko hänen ikänsä ajan. Hän ei myöskään ole ainut itsestään läpi elämän huolta pitänyt nainen.

Tai Sophia Loren.

Vierailija

Omat parhaat vuodet (jos huomioidaan esim. pukeutumiseen panostaminen, oman tyylin löytäminen, meikkaus ja muut pelkästään ulkonäööiset asiat) ovat olleet siinä 27-30 v. Mutta siis tuo on oma mielipide. ja ulkonäköhän ei ole sidoksissa onnellisuuteen, joka onkin sitten osittain eri vuosina tai menee osaksi myös päällekkäin. Jotkut naiset ovat kauniita kolmenkympin korvilla ja jotkut parikymppisinä jos esim. keski-iässä lihoo. Mutta aina voi olla kaunis ikäisekseen.  

Vierailija

Kyllä mä näytän rupsahtaneelta, koska olen "laihaläski" enkä juurikaan hymyile, koska mulla on niin kamala hymy joka leventää mun naamaa ja kauheat naururypyt. Mulla on kauheat roikkutissit vielä selvästi eripariset. Mutta koen, että suunta ulkonäöstä on tästä vain ylöspäin, koska aloin juuri hiukan treenaamaan ja alan laihduttamaan, sitten kun en enää imetä. Synnytin alkukesästä ja maha on vieläkin kunnon pömppis, mutta sen uskon saavani pois treenillä maha ei kohoa ollenkaan silloin, kun mulla on tarpeeksi kireä paita. Luulenpa, että olen kolmikymppisenä paremman näköinen kun nyt, vaikka en mä mikään kauhee ilmestys nytkään ole ainakin päätellen miesten katseista. Olin 18 vuotiaana hirveän näköinen kun oli vuoden ryyppyputki ja huumeet ja roskaruoka kuvioissa olin ylipainoinen ja sitä nuorempana en osannut meikata enkä pukeutua nätisti, nyt oon paljon paremman näköinen. Olet väärässä ap. Tyttö22

Vierailija

Öööö jaaa. Mitähän väliä? Ei kiinnosta. Naisen elämän huippuvuodet on paljon mielenkiintoisempi aihe ja nehän on koko elämän ajan <3.

Vierailija

Nämä provousmielessä tehtaillut aloituksethan eivät koskaan poistu. Säännöissä kyllä selkeästi kielletään provoileminen. 

Auta armias, jos jotain yhteiskunnallista aihetta yrittää ottaa esiin.

Mutta vastaus: 

Joo... huippuvuodet ovat mitä ovat, joillain alle yksivuotiaina. Vauvojahan nyt ei juuri toisitaan erota, mutta omasta mielestään kauniita, jos saavat hellää hoitoa  puhumattakaan äidin mielipiteestä.. Huippuvuodet yleensä ihan omassa tai äidin  päässä.

Ja mitä sitten?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat