Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teettekö mammat lantionpohjajumpan?

laiskuri

Mä en millään jaksa/muista. Tekeekö kaikki mut OIKEASTI joka päivä?

Kommentit (7)

Vierailija

Tein jossain vaiheessa joitain viikkoja. Välillä taukoja ja uudelleen. 

Sitten aloin seurustelemaan miehen kanssa, jonka kanssa seksiä vähintään joka toinen päivä (alussa useammin, nyt parin vuoden jälkeen vähän vähemmän). Koska teen jumppaa koko seksin ajan, niin en enää jaksa sen lisäksi.

Vierailija

En tee mitään johdonmukaista jumppaa, mutta kiristelen lihaksia pitkin päivää aina muistaessani ja bussissa vaikka saatan yrittää pitää koko matkan lihaksia tiukkana (10-30 min). En tiedä onko tästä apua, synnytin vuosi sitten ja saan kyllä lihakset puristettua tiukasti sormen ympärille. En jaksa mitään "sarjoja" toistella.

Vierailija

Minä en oikeesti ymmärrä miten ja mitä siinä pitäis puristella, vaikka ohjeita netistä olen yrittänytkin lukea. :/

Vierailija

Olen tehnyt teinistä asti. Ei ole mitään treeni ohjelmaa mutta melkein päivittäin vähän.

3. Kannattaa ensin opetella tunnistamaan pyllyn, virtsaputken (siis ne joilla pidätät pissaa) ja emättimen lihakset. Nuo mainitsemani eivät varmaan ole ihan oikeita termejä..

Kun tunnistat ja opit eri aikaan jännittämään näitä kolmea eri "lihasryhmää" niin pystyt tekemään niillä yhdessä ja erikseen toistoja.

Vierailija

Jep, pakko myöntää, että se unohtuu.. Vaikka ihan voisi tehdä niitä juuri bussimatkoilla, töissä istuessa ym... Pitääkin nyt yrittää keskittyä muistamaan..

Vierailija

Teen aamulla ennenkuin nousen ylös, sellainen 5 min jumppa ja sama sitten illalla kun menen nukkumaan. Lisäksi teen aina kun satun muistamaan, esim. autoillessani, silloin teen pitempään, ehkä muutaman kerran viikossa. Mulla on myös treenikuulat, joita käytän muutaman kerran viikossa, yleensä kun lähden kävelylenkille. Luulisin, että lihakseni ovat aika hyvässä kunnossa, kun nuo kuulat ovat sellaiset pienet ja painavat, huomasin vasta ostettuani ne, että ovat tarkoitettu synnyttämättömille, mutta hyvin ne on toimineet. Aloitin jumpat ekan lapsen jälkeen ja siitä on jo kauaaaaan ;). N46

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat