Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina naiset sanovat että ei koolla ole merkitystä vaan sillä miten sitä käyttää

Jormatar

No miten sitä pitää käyttää?! Kukaan ei koskaan tarkenna yhtään mitenkään, olen miljoona kertaa nähnyt tuon saman lauseen. Aina sitä pitää vaan osata käyttää.

Perkules kun ei ole käyttöohjetta löytynyt eikä naisetkaan tarkenna asiaa!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Hitaasti, nopeasti, viipyillen, eri asennoissa. Luulen että tuo tarkoittaa sitä että olkoon minkäkokoinen vaan siitä ei ole iloa jos mies vaan paukuttaa kanina ees taas.

Vierailija

Ei tuo asia ole naisten mielessä niin paljon kuin jotkut luulevat. Ja jos jollakin naisella on, onko tämä edes tyydyttämisen arvoinen? Ei minua miehenä kiinnosta pahemmin mitä naiselta löytyy housuista, kunhan ei penistä.

Vierailija

Jos on pieni, sitten voi käyttää kättä, tai ottaa avuksi lelun. En minäkään ymmärrä, miten pientä itseään voi erilailla käyttää.

Vierailija

On aivan fysiologinen fakta, että emättimen venyttäminen tuottaa  naiselle mielihyvää tiettyyn rajaan eli kipurajaan saakka. Eli kyllä peniksen koolla - siis paksuudella - todella on merkitystä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kuka tahansa moukarimies tekisi naisen erityisen onnelliseksi. Mutta  jos löytää yhdistelmän kiva ja hellä mies + pulska kalu,  niin kyllä naisen kelpaa.

Vierailija

Ehdottomasti hyvä laatu kuin koko. Käyttöohje olis toisen kohtaaminen tunnetasolla. Siitä se lähtee muodostumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On aivan fysiologinen fakta, että emättimen venyttäminen tuottaa  naiselle mielihyvää tiettyyn rajaan eli kipurajaan saakka. Eli kyllä peniksen koolla - siis paksuudella - todella on merkitystä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kuka tahansa moukarimies tekisi naisen erityisen onnelliseksi. Mutta  jos löytää yhdistelmän kiva ja hellä mies + pulska kalu,  niin kyllä naisen kelpaa.

No minulla on pulska, mutta parasta kyytiä olen aina saanut naisilta, jotka eivät ole olleet kiinnostuneita pelkästä elimestä. Melkein aina ne, joilta olen saanut positiivista kommenttia fysiikastani ovat olleet melko tylsää sänkyseuraa. Naiset jotka ymmärtävät aistien ja tunteiden merkityksen ovat sängyssä parhaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti, nopeasti, viipyillen, eri asennoissa. Luulen että tuo tarkoittaa sitä että olkoon minkäkokoinen vaan siitä ei ole iloa jos mies vaan paukuttaa kanina ees taas.

Juurikin tämä!
Nykyinen mieheni on aivan upea sängyssä vaikka hänellä ei mikään metrin mela olekkaan. ;)
Ja ne metrimelan heiluttelijat kuvittelevat että riittää kun sitä vaan paukuttaa kun on ISO.
Vähänpä tietävät. Ja uskallan sanoa näin koska kokemusta löytyy.

Vierailija

On hirmu vaikeaa antaa käyttöohjeita, kun jokainen nainen toimiin erilailla ja yksittäinenkin nainen haluaa eri asioita eri kerroilla. Seksi on vaikeaa. Sen takia se onkin tutun naisen kanssa parasta, jos vielä oppii lukemaan eri kerroilla halutut asiat.

Vierailija

Totta kai koolla on väliä. Kuka millään nysäkullilla mitään tekee. Jos sellane on niin sun on parempi olla hiton hyvä nuolemaan ja sormettamaan ja käsihommissa.

Vierailija

On sillä merkitystä. Ehkä tuon lauseen voi tulkita niin, että jos sulla ei oo kauheen iso niin pitää panostaa sitten sängyssä muuhun kuten suuseksiin/käsipeliin (näihin pitäisi panostaa kaikkien miesten, mutta ne isompivehkeiset helpommin vaan luottaa siihen kokoonsa...)

Vierailija

Tässäpä tätä:

- toisella on 17cm, keskiverto paksuudeltaan, pienehkö terska. Hyvä rakastaja mutta ei piittaa hirveästi läheisyydestä, rakastellessa kyllä pussaa ja hyväilee. Pitkä kiva esileikki mutta ei malta jäädä sänkyyn  ehkä 1,5h rakastelun (1 laaki) jälkeen, ajatus on jo muualla. Teknisesti monipuolinen, hallitsee suuseksin ja on valmis kokeilemaan kaikkea.

- toisella ehkä 13-14cm, paksu ja terskassa kunnon reuna. Rakastaa sylittelyä, silittelyä, hyväilyjä ja suukottelua, saa intohimon kipinöimään pelkällä katseella! Pitkä ihana esileikki, syttyy useamman kerran ja saa toisenkin mukaan kerran toisensa jälkeen, sängyssä voi vierähtää monta tuntia. Teknisesti monipuolinen, hallitsee suuseksin ja on valmis kokeilemaan kaikkea. Ja jälkilämmössä sylitellään pitkään, ei millään malttaisi lähteä...

Lienee selvää että valitsisin tuon jälkimmäisen koosta huolimatta!!

Paljon on omista tarpeista ja haluista kiinni mikä kelpaa ja sopii parhaiten.

Vierailija

Jotkut naiset saavat orgasmin pelkällä yhdynnällä, arvelen itse, että heille koolla on paljon merkitystä.

Itse saan taas orgasmin jos yhdynnän lisäksi stimuloi klitorista jotenkin. Koolla on väliä sen verran, että pitää tuntua. Mutta itse laukean myös peppuun pannessa kun samaan aikaan stimuloi klitorista, joten ei tarvitse senkään vuoksi olla kaikkein isoin kalu.

Niin että se riippuu naisesta, millä tavoin nainen laukeaa, kuinka paljon merkitystä on kalun koolla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat