Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jatkaako vai eikö..

...

Ollaan kesästä asti oltu miehen kanssayhdessä, nyt minua on ruvennut epäilyttämään tämän suhteen poikanen. Olen yhden lapsen yh., ikää melkein kohta 40 v. Lapsi n. 6 v. Mies vuoden nuorempi ja asustaa vanhempiensa talossa. Vanhempien kanssa. Minua alkanut ahdistaa, kun vanhemmat sitä vanhemmat tätä. Vanhemmat on koko ajan läsnä. Sanonko suoraan... Ihan kuin napanuora olisi vielä katkaisematta. Mies on muuten kaikin puolin ihana.. mutta mutta.. Eilen tuli sanomista lapsestani. Lapsi kuulemma on jotenkin poikkeava. Kun kiukuttelee ja saa raivareita joka asiasta. Koitin sanoa, että lapsella on 5 v. uhma, että se kuuluu asiaan. Nyt jotenkin ihan loppu tähän.. Miten mies voi noin sanoa, vaikka minä joudun hänen vanhempiaan kestämään ehkä jatkossa koko ajan... Poika kyllä lopettaa kiukuttelun, mutta hänen vanhempansa pysyy tappiin asti elämässämme. Onko tässä mitään järkeä...?

Kommentit (3)

Vierailija

No jos tuon ikäinen mies ei ole ikinä asunut muualla kuin vanhempiensa kanssa niin en kyllä alkaisi suhteeseen hänen kanssaan. Lapsista hänellä ei tietenkään ole mitään kokemusta, eli hänen sanomiset lapsesta voi jättää ihan omaan arvoonsa.

Miten hänen vanhemmat ovat kanssanne "tappiin asti", tätä en nyt ymmärtänyt?

Vierailija

Ei kai ne vanhemmat nyt kauaa enään keiku. Johan nelikymppisten vanhemmat kohta voi roudata vanhainkotiin tai kuolee pois...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne vanhemmat nyt kauaa enään keiku. Johan nelikymppisten vanhemmat kohta voi roudata vanhainkotiin tai kuolee pois...

Ihanaa, kuinka täältä v oi lukea kuinka vanhuksia ja vanhuutta ylipäänsä arvostetaan.
Mä toivon, että sä saat ton saman tekstin silmiesi eteen kun olet noin 60-70 vuotias.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat