Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

120 KG nainen näyttää tältä (sis.kuvan)

Seuraa 
Liittynyt12.10.2015

Olen todellakin liian painava. Johtuu tunnesyömisestä yms. Linkissä on kuvani. Haluaisin laihtua, mutta en meinaa onnistua millään. Painostani huolimatta haluan pukeutua hameisiin yms. naisellisesti, onko se kamalaa? Pituus on 180, se hieman tasapainottaa kokonaisuutta. Kuntotestin mukaan kunto suht ok. 

http://aijaa.com/1DOgL8

Sivut

Kommentit (77)

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Kuvan perusteella ei kyllä uskoisi että painat 120 kiloa. Toki olet  melko pitkä mutta silti.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

TinttiT
Seuraa 
Liittynyt12.10.2015

Tuohon painon nousuun on turtunut tässä vuosien myötä. Nuoruudessani painoin 57 (sairasta) ja sitten vielä parin muksun jälkeen sain painon 69 kiloon, joka oli aika hyvä. Kolmannen lapsen jälkeen paino oli 95-100 pitkään, ja nyt sitten nelikymppisenä työstressin ym. myötä salakavalasti noussut noin paljon. Masentavaa olla näin painava. 

aave mamma
Seuraa 
Liittynyt23.9.2015

Nätisti pukeutunut, oli eka ajatus minulla.
Enkä osaisi kilomäärää noin ylös arvioida ainakaan noissa vaatteissa :)
Hyvältä näyttää siis vaatetyylisi.

Marnie
Seuraa 
Liittynyt27.9.2015

Sievähän sinä olet. :) 
Pukeudut tasan niihin vaatteisiin, joissa tunnet olosi kauniiksi ja mukavaksi. Ei ole mitään ylipainoiselle sallittua univormua tyyliin musta tunika ja bootcut-farkut (ei sillä, että näissäkään mitään vikaa olisi). Jos vaate istuu ja siitä pidät, se on hyvä. Irrottele ja nauti. 

Mitä tulee painoon: en tiedä, olenko ylipainoisena yhtään sen parempi neuvomaan, mutta minulla on auttanut tunnepitoisen ruokapäiväkirjan pitäminen. Käyn siis siinä läpi mm. syömishistoriaani ja tilanteita, joissa olen ajautunut vaikkapa tunnesyömisen valtaan. Tietenkin tuo on vain tukena sitten sille muulle työlle (ruokailurytmi, terveellisemmät valinnat, liikunta...), mutta on osoittautunut erittäin hyväksi kaveriksi niissä allikoissa, joihin olen ennen laihuttajana tipahtanut. 

Vierailija

olet tyylikkään näköinen, ja noi vaatteet sopii sulle hyvin. Vartalo nyt on meillä kaikilla iän myötä mitä on, mutta jos olet terve ja sinulla on hyvä olla, ole mitä olet. Kuva yllätti, ei syytä hävetä vartaloaan tai pukeutumistaan :)

Vierailija

Voi kun sinulla on kauniit, kapeat jalat! Minäkin olen yliläski, 161 cm ja 100 kiloa, mutta jalkani ovat kuin tukit, muuten mittan ovat 97-69-102, mutta pohkeet ovat varmaan yhtä leveät kun pääni ympärys thundertightseistä puhumattakaan. Kukaan kenet olen laittanut arvaamaan ei tosin ole tämän vuoksi arvannut painoani oikein, kaikki veikkaan, että max 80 kiloa. Pukeudut todella kauniisti, jos et ole tyytyväinen itseesi niin suosittelen tarkistamaan mitkä ovatliikunnallisuutesi ja/tai ruokavaliosi kompastuskiviä

Vierailija

Näytät hyvältä, kuvasta painoasi ei arvaisi. Pukeutua saa siten kuin tykkää, itse pukeudun hyvin naisellisesti, lähes aina mekko tai hame päällä. Säkkiin pukeutuminen ei tee ketään pienemmäksi, mun mielestä istuvat vaatteet sen sijaan tekevät. Itse painoin 2 vuotta sitten 116 kiloa, pituutta 170 ja kun paino oli erityisesti kertynyt vatsaan, näytin melkoisen tukevalta. Nyt olen laihtunut 92-kloiseksi. Enkä varmasti näytä sen kokoiselta, mulla on vyötärö kapeampi kuin rinnat ja lantio ja kotelomekoissa näytän suorastaan hoikalta. Tunnesyöjä olen minäkin ja tasapainoinen elämäntilanne on auttanut laihtumisessa, muina aikoina sinnittelen, ettei paino lähtisi nousuun.

Kippari

Käsistäs, jaloistasi ja peruukistasi päätellen olet mies. Transvestiitti joka saa kiksejä mammojen kehuista/uunottamisesta. Jokainen tyylillään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi kun sinulla on kauniit, kapeat jalat! Minäkin olen yliläski, 161 cm ja 100 kiloa, mutta jalkani ovat kuin tukit, muuten mittan ovat 97-69-102, mutta pohkeet ovat varmaan yhtä leveät kun pääni ympärys thundertightseistä puhumattakaan. Kukaan kenet olen laittanut arvaamaan ei tosin ole tämän vuoksi arvannut painoani oikein, kaikki veikkaan, että max 80 kiloa. Pukeudut todella kauniisti, jos et ole tyytyväinen itseesi niin suosittelen tarkistamaan mitkä ovatliikunnallisuutesi ja/tai ruokavaliosi kompastuskiviä

Sori nyt, mutta vaikka jalkasi olisivat minkälaiset pölkyt hyvänsä, noissa mitoissasi on jotain pielessä. T. 165/70

Vierailija

mies olet , kun katsoo muita kuvia ni huomaa kuinka isot kädet on. Ei naisella oo tommosia käsiä. Ja muutenkin tuli heti mies mieleen. Laita kuva ilman takkia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat