Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kattilahallin kirpputorille myyjäksi, apua!

KirppisMamma

Ostin paikan kattilahallin kirpputorilta ja vasta maksettuani pöydän, tajusin että myyjänän minun täytyy viedä paikalle itse myyntipöytä. Vaihtoehtoisesti pöydän tilalle voi laittaa vaikka viltin, koreja, pyykkitelineen tms. Jotenkin kuitenkin haluaisin saada paikalle oman pöydän, siihen olisi kiva laittaa myytävät esille ja on varmasti asiakkaidenkin kivempi niitä katsella siinä pöydän ääressä kuin lattianrajassa kykkien.

Ideoita millaisen pöydän voisin sinne viedä? Joku puutarhapöytä vai? Mitä mieltä olette? Onko täällä moni käynyt siellä kirppiksellä asiakkaana ja onko monilla myyjillä pöydät mukana?

Kiitos vastauksista!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Paljon on pöytiä/rekkejä. Jokunen on levittänyt myytävät lattialle. Pöytä on parempi, koska tungoksessa hankala tonkia lattialta. Puutarhapöytä ok tai Saisitko jostain lainaksi pukkijalkoja.

Vierailija

Kiitos vastauksesta! Mitä teen pelkillä pukkijaloilla? Kai joku pöytälevy täytyisi siinäkin olla? Katselin vähän vaihtoehtoja, mutta en oikein keksi mitään. Täytyy ehkä perua pöytävaraus.. :( Ap

Vierailija

Ihan hyvä idis tuo tapetointipöytä, mutta kun maksaa jo pöytävuokraa jo kolmekymppiä,  ei haluaisi enää investoida myyntikalusteisiin...

Mikähän siinä muuten on, että kattilahalli kerää niin hyvin myyjät ja ostajat, mutta Brunossa Vallilassa on ollut paljon vaisumpaa?

Vierailija

Toi tapetointipöytä olisi varmaan hyvä jos olisi kaksi vierekkäistä paikkaa varattuna. Mutta on liian iso yhtä paikkaa varten, ellei sitten itse leikkaisi lyhyemmäksi. Toi on kyllä hyvä ja suht edullinenkin vaihtoehto! Kiitos paljon! :)

Vierailija

Onko täällä aiemmin Kattilahallilla myyneitä? Millainen tavara ja vaate siellä menee parhaiten kaupaksi? Entä millaiset tulot olette saaneet sunnuntain aikana?

Millainen kahvio hallilta löytyy? Kannattaa ilmeisesti ottaa omat eväät mukaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä aiemmin Kattilahallilla myyneitä? Millainen tavara ja vaate siellä menee parhaiten kaupaksi? Entä millaiset tulot olette saaneet sunnuntain aikana?

Millainen kahvio hallilta löytyy? Kannattaa ilmeisesti ottaa omat eväät mukaan?

Itse tulen ainakin ostamaan merkkivaatteita ja uusia lehtiä, sekä suomalaisia että ulkolaisia. Myymässä en ole ollut itse koskaan. Vaikuttaa aika työläältä tuo pöydän hankkiminen. 

Siellä on kahvikiska josta saa kahvia ja jotain pientä purtavaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä idis tuo tapetointipöytä, mutta kun maksaa jo pöytävuokraa jo kolmekymppiä,  ei haluaisi enää investoida myyntikalusteisiin...

Mikähän siinä muuten on, että kattilahalli kerää niin hyvin myyjät ja ostajat, mutta Brunossa Vallilassa on ollut paljon vaisumpaa?

Olen tätä Brunon tilannetta itsekin ihmetellyt. Ainakin mainonta ja näkyvyys on ollut surkeaa. Brunohan on tosi siisti paikka, mieluummin kävisin siellä. Itse asiassa paljon viihtyisämpi kuin Valtteri oli. 

Kattilahalli ja Kaapeli tosiaan keräävät valtavat massat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä Brunon tilannetta itsekin ihmetellyt. Ainakin mainonta ja näkyvyys on ollut surkeaa. Brunohan on tosi siisti paikka, mieluummin kävisin siellä. Itse asiassa paljon viihtyisämpi kuin Valtteri oli. 

Kattilahalli ja Kaapeli tosiaan keräävät valtavat massat.

Vierailija

Molemmissa olen käynyt vain kerran, asiakkaana. Bruno oli valoisa ja siisti, Kattilahallissa oli sekalaista ja hämärää. Brunossa valmiit pöydät olivat siisteissä riveissä, ahdasta oli tietty ja pöytien päällä olevat rekit peittivät sekä myyjät että pöydällä olevat myytävät. 

Kattilahallissa taas oli pöytää ja vilttiä myyjän mieltymyksen mukaan. Hankalampaahan se on lattiatasolta kykkiä mieleisiään tuotteita. voi olla että sielläkin on jo jotenkin uudet systeemit, en tiedä.

Brunon varmaan pitäisi mainostaa ja markkinoida itseään enemmän. Todella harva keneltä olen kysynyt, edes tietää, että Vallilassa taas on joka viikonloppu auki oleva kirppis. 

Vierailija

En ole itsekään tuosta Brunosta kuullut. Kattilahalli on kuulemma tosi suosittu ja aina täynnä niin myyjiä kuin ostajiakin. Ihan mielenkiintoista mennä sinne nyt ensimmäistä kertaa myymään. Toivottavasti saan vaatteet ja sisustusjutut kaupaksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään tuosta Brunosta kuullut. Kattilahalli on kuulemma tosi suosittu ja aina täynnä niin myyjiä kuin ostajiakin. Ihan mielenkiintoista mennä sinne nyt ensimmäistä kertaa myymään. Toivottavasti saan vaatteet ja sisustusjutut kaupaksi!

Minkälaisia ja minkä kokoisia vaatteita sinulla on myynnissä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat