Vituttaa seksi- ja parisuhdehössötys

Vierailija

Alkaa pikkuhiljaa hajota pää tähän seksi sitä seksi tätä, kaikki panee ja nussii sikin sokin ja se on ihan arkipäivää muka kaikille. Vitut on! Nämä seksi ja rakkaushommelit isketään siihen muottiin, että kaikkien pitää harrastaa niitä, ja kaikki harrastaakin. Median mukaan ei ole olemassa ihmisiä jotka eivät päädy parisuhteeseen tai kuolevat neitsyinä. Ei voi edes radioita kuunnella kun sielläkin puhutaan päivittäin seksistä, ja lauletaan rakkaudesta, televisioista tai netistä puhumattakaan. Olisimpa elänyt silloin kun nilkan vilauttaminen oli kerrassaan rietasta. Menee viimeinenkin ilo elämästä tätä menoa.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika... Mitä sinäkin naisissa pelkäät?

Sitä ilkeyttä, joka sen niin ihanan ulkokuoren alla piilee. Ei näköjään saisi edes naisia pelätä. Pelottavampia ja vaarallisempia ne naiset on kuin hiiret tai hämähäkit.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Hyvin harva nussii sikinsokin ainakaan mun lähipiirissä. Sitä seksiä harrastaa lähinnä parisuhteelliset. Toki jotkut sen kännipanon joskus voivat saada mut en mä ainakaan mitään huoria/mieshuoria paljoa tunne.

Vierailija

Ei naiset pelota yhtään, mutta se vituttaa, kun ne ei ikinä kiinnostu minusta missään mielessä. Aivan sama vaikka olisi eunukki :(
Ikisinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä siis vituttaa? En ymmärrä.

Terv. 24v neitsyt 

Se, että siitä seksistä ja parisuhteesta luodaan kuva jonain maailman selvimpänä asiana, jota se ei todellakaan kaikille ole. Ihan ok jos välillä mainittaisiin sen asian vaikeuskin, mutta ei. Aina vaan olankohautuksella ohitetaan neitsyet, ja todetaan, että kaikille löytyy joku. Seksistä käydään läpi joka helvetin karvan kasvamis suuntakin, mutta seksuaalinenkokemattomuus ja seurustelemattomuus sivuutetaan.

Vituttaa myös se joka paikkaan sanan "seksi" tunkeminen. Ei ole päivääkään, että ei jossain mediassa törmää seksi-sanaan tai parisuhdehehkutukseen. Ihan kiva kun porukka harrastaa seksiä ja on onnellisesti parisuhteessa, mutta miksi siitä pitää jauhaa niin perkeleesti? Tottakai se masentaa vielä enemmän meitä jotka eivät pääse kokemaan niitä asioita. Pitäisin melkein lällättelynä "Lällällää! Mullapa on niin upeaa seksiä ja niin hieno parisuhde, mitä sulla on?" Keskiviikon saisi vaikka pyhittää seksistä puhumiselle, muuttaa sen seksiviikoksi ja pitää muina päivinä seksivapaata.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Ap:n kanssa ihan samaa mieltä siitä, että seksiä tungetaan tajuntaan joka tuutista. Oikea elämä ei, onneksi, kuitenkaan ole sitä sikin sokin kaikkien nussimista (kuin ehkä murto-osalla).  

Vierailija

Minä pelkään miehiä, koska he kiusasivat minua koulussa, ruokalassa he sanoivat että minun vuokseni menee ruokahalu ja luokassa vetivät heti pulpetin metrin päähän kun joutuivat viereeni istumaan. Välillä haukkuivat hylkiöksi ja heittelivät kivillä. Tytöt olivat kyllä myös yhtä pahoja kiusaajia. Todennäköisesti sinäkin olisit kiusannut minua jos olisit ollut meidän luokalla. Olen 22 vuotias neitsyt ja en kestä kuunnella vaikka rakkauslauluja kun tiedän ettei se asia tule elämääni kuulumaan.

Vierailija

Olen omalta näkökulmaltani samaa mieltä: riepoo se ajatus, että sinkku = etsii parisuhdetta. Sitä saa oikein perustella ja selitellä, jos ei jossain elämäntilanteessa seura kiinnosta. Aivan sama vaikka vastikään olisi monen vuoden suhde mennyt poikki tms., aina on joku kyselemässä, että kai sulla joku on kiikarissa ja lähdetäänkö porukalla iskemään... Juu ei lähdetä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen omalta näkökulmaltani samaa mieltä: riepoo se ajatus, että sinkku = etsii parisuhdetta. Sitä saa oikein perustella ja selitellä, jos ei jossain elämäntilanteessa seura kiinnosta. Aivan sama vaikka vastikään olisi monen vuoden suhde mennyt poikki tms., aina on joku kyselemässä, että kai sulla joku on kiikarissa ja lähdetäänkö porukalla iskemään... Juu ei lähdetä.

Kerrotaan olevamme yksineläjiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään miehiä, koska he kiusasivat minua koulussa, ruokalassa he sanoivat että minun vuokseni menee ruokahalu ja luokassa vetivät heti pulpetin metrin päähän kun joutuivat viereeni istumaan. Välillä haukkuivat hylkiöksi ja heittelivät kivillä. Tytöt olivat kyllä myös yhtä pahoja kiusaajia. Todennäköisesti sinäkin olisit kiusannut minua jos olisit ollut meidän luokalla. Olen 22 vuotias neitsyt ja en kestä kuunnella vaikka rakkauslauluja kun tiedän ettei se asia tule elämääni kuulumaan.

Mulla on samankaltainen koulukiusaamistausta (nimenomaan pojat kiusasi kun olin "ruma hikke") mutta aikuisena olen ollut suhteissa fiksujen, mukavien miesten kanssa, jotka ovat molemmat rakastaneet minua aidosti todella paljon. Olen exäni kanssa vieläkin hyvä ystävä, ja toisen kanssa siis tällä hetkellä suhteessa. Vieläkään en erityisemmin pidä miehistä, varsinkaan sellaisista yksinkertaisista junteista tai ns. cooleista trendipelleistä, jotka ovat kokemukseni mukaan niitä ilkeimpiä tapauksia, mutta on miehissä henkisesti aikuisiakin (vaikka kieltämättä ovat pieni vähemmistö). Toivottavasti joskus tapaat jonkun heistä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jopa sääilmiöt:
"Seksihelle"

Tämä jo lähes itketti ja aiheutti kysymyksen: Mitä vittua?

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samankaltainen koulukiusaamistausta (nimenomaan pojat kiusasi kun olin "ruma hikke") mutta aikuisena olen ollut suhteissa fiksujen, mukavien miesten kanssa, jotka ovat molemmat rakastaneet minua aidosti todella paljon. Olen exäni kanssa vieläkin hyvä ystävä, ja toisen kanssa siis tällä hetkellä suhteessa. Vieläkään en erityisemmin pidä miehistä, varsinkaan sellaisista yksinkertaisista junteista tai ns. cooleista trendipelleistä, jotka ovat kokemukseni mukaan niitä ilkeimpiä tapauksia, mutta on miehissä henkisesti aikuisiakin (vaikka kieltämättä ovat pieni vähemmistö). Toivottavasti joskus tapaat jonkun heistä ;)

Täällä myös melko sama. Pääosin pojat nimitteli rumaksi ja tyhmäksi, tytöt taas nauroivat päin naamaa ja haukkuivat tyhmäksi.

Tuli harvinaisen selväksi, että olen ruma ja tyhmä enkä saa ketään. 

Oikeastaan olen kiitollinen siitä, että he avasivat silmäni rumuudelleni, sillä nyt en enää kuvittele saavani jotain missimuijia, en muijia lainkaan. Ennen en edes ajatellut ulkonäköäni tai sitä että olisin ruma, sitten masentelin rumuuttani, nyt ei vaan enää jaksa edes kiinnostaa.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat