Kuka bloggaaja ärsyttää?

Vierailija

Ja miksi?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mariannan nyhverö olemus ja itseään toistavat jutut. Toisaalta olen kuitenkin hieman kateellinen kaikesta maallisesta omaisuudesta mitä hänellä on..

Vierailija

Minua itseä ärsyttää kaikki bloggaajat, jotka jättäävät vastaamatta kommentteihin! Ensin valitetaan kommenttikadosta mutta kun kommentteja alkaa tulla, niin vastataankin niihin "vittuileviin" kommentteihin muka nokkelasti ja jätetään vastaamatta kaikkiin kysymyksiin tai kehuihin.

Esimerkiksi eräs bloggaaja hehkutti uutta lattiaa. Kommenteissa oli kysytty lattian sävyä ja valmistajaa. Bloggaaja ei vastannut kommenttiin. Ei vastannut kommenttiin. Toinen lukija oli kommentoinut, että kyseisessä lattiassa alkaa käytön jälki näkymään parin vuoden päästä ja saumat alkaa erottuu toisistaan. Tähän bloggaaja oli vastannut, että mistäs kommentoija tietää näin käyvän, kun ei ole edes valmistajaa missään maininnut.

Tämän takia en ole pitkiin aikoihin kommentoinut yhteenkään blogiin. :D

Vierailija

Too big to be me Anna,ylipaino valitus jotenki ei vaan mene jakeluun että Pt on ammatiltaan mutta omaa painoa ei saa kuriin vaan puputtaa pullaa ja surkuttelee oloaan.

Vierailija

wtd Nata.

En oikein osaa edes tarkemmin eritellä mikä hänessä (blogin antaman kuvan perusteella, siis) ärsyttää. Varmaan se tietynlainen "hyvä jätkä", "jokainen on oman onnensa seppä" ja "teen vitusti duunii, siis oonko jo kertonu että on vitusti duunii ja kiirettä on ja siis duunis on kiirettä" -asenne.

Alkuaikojen Tampereen Pyynikillä asuva ja stadin trendipaikoissa syöviä hipstereitä naljailevan tyypin asenne on kääntynyt ympäri, kun itse on siihen elämäntavan syrjään päässyt kiinni.

Vierailija

Tua casa-blogi ihmetyttää. Oma elämäntapa on ainoa oikea. "Jos minulla on koriste-esineitä, ne ovat hopeaa, kristallia tai Versacea".(Ote iltalehden haastattelusta)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua itseä ärsyttää kaikki bloggaajat, jotka jättäävät vastaamatta kommentteihin! Ensin valitetaan kommenttikadosta mutta kun kommentteja alkaa tulla, niin vastataankin niihin "vittuileviin" kommentteihin muka nokkelasti ja jätetään vastaamatta kaikkiin kysymyksiin tai kehuihin.

Esimerkiksi eräs bloggaaja hehkutti uutta lattiaa. Kommenteissa oli kysytty lattian sävyä ja valmistajaa. Bloggaaja ei vastannut kommenttiin. Ei vastannut kommenttiin. Toinen lukija oli kommentoinut, että kyseisessä lattiassa alkaa käytön jälki näkymään parin vuoden päästä ja saumat alkaa erottuu toisistaan. Tähän bloggaaja oli vastannut, että mistäs kommentoija tietää näin käyvän, kun ei ole edes valmistajaa missään maininnut.

Tämän takia en ole pitkiin aikoihin kommentoinut yhteenkään blogiin. :D

No voi herranjumala, hanki elämä :D

Vierailija

Mutsis on.

Postauksista käytännössä puolet ovat mainoksia. Suostuu mainostamaan näemmä ihan mitä vaan, aina karkeista terveyssiteisiin. Suurin osa niistä postauksista, jotka eivät ole mainoksia, ovat joko huolimattomasti tehtyjä lyhyitä sutauksia tai valitusta jostain asiasta. Lisäksi bloggaaja ei vastaa kommentteihin. Ei vastaa edes postauksen aiheeseen liittyviin asiallisiin kysymyksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mariannan nyhverö olemus ja itseään toistavat jutut. Toisaalta olen kuitenkin hieman kateellinen kaikesta maallisesta omaisuudesta mitä hänellä on..

Katsastin tämän blogin nyt uteliaisuuttani. Tämä bloggaaja kertoo heti blogin ylänurkassa, että "Pictures: Nikon D610". Eikö yleensä ilmaista kuvaajan nimi, eikä kameran malli/merkki? Tuo kamera obiskan kanssa maksaa n.2000e. Oliko pointtina kertoa, että kuvat on otettu kalliilla kameralla? Viis kuvaajasta....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat