Mitä ostatte/toivotte tänä vuonna lapsille joululahjaksi?

Vierailija

Kiinnostaisi erityisesti 2-3 vuotiaiden lahja(toiveet) mutta myös muun ikäisten. Mun tytär siis täyttää maaliskuussa 3v. Nyt on ensimmäistä kertaa vaikeus keksiä hänelle ostettavaa. Tyttö ei oikein ole leluilla leikkijä-tyyppiä. Mieluiten leikkisi aikuisen kanssa jotain ihan yksinkertaisia palloleikkejä tai laulaisi ja tanssisi. No keppihevosiin hän on nyt kerhossa ihastunut ja sen olen jo hankkinut. Samoin mulla on jo valmiina yksi palapeli ja niitä taidan ostaa/pyytää vielä pari lisää. Mutta mitäs muuta? On aika tylsää jos lapsi saa lahjaksi vain lakanoita ja vaatteita. Disney-elokuvia tykkää katsoa, niitä siis lisää. Mitä te olette ostaneet tai aijotte ostaa?

Tietysti ne lakanat, pyyhkeet ja astiatkin on ihan hyviä lahjoja. Mites esim soittimet? Millaisia soittimia teidän saman ikäisillä lapsilla on? Meiltä löytyy jo rytmikapulat, rumpu ja sähkö"piano" vai miksi sitä sanotaankaan.. Olisko hyvä seuraava esim joku kellopeli? Triangeli? Joku muu? Ainiin muumimukinkin ajattelin ostaa. Hänellä on jo pari mukia kulhoineen kaapissa odottamassa käyttöön pääsyä (mummi ja vaari ostanut)

Myös siis kummilasten lahjoja pitäisi miettiä. Heidän vanhemmiltaan en ole vielä kysynyt toiveita eikä nyt ole kiirekkään mutta voisi jo vähän miettiä millasia juttuja. Eli kummilapset on 6v (poika) ja 1,5v (tyttö). Muutenkin olisi kiva tietää mitä teidän joulupukin listoilta löytyy :)

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat