6655

Kelpaisiko?

• ylös 3
  • alas 7

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mä oon aika yllättyny Miklusta. 
Oon aina pitänyt sitä vastenmielisenä tyyppinä, mut sehän on ihan mukavan oloinen Hintikan ohjelmassa. 
Ulkonäöltään ei edelleenkään sytytä. 

• ylös 12
  • alas 4
miesss

Vierailija kirjoitti:

Oon aina pitänyt sitä vastenmielisenä tyyppinä, mut sehän on ihan mukavan oloinen Hintikan ohjelmassa. 

Millä lailla vastenmielinen? Ainakin jalkapallopiireissä Miklu on aina tunnettu erittäin kilttinä ja sympaattisena miehenä. On muuten myös uskonnollinen.....vaikka sehän ei ole kaikista hyvä asia...

-mies-

• ylös 10
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla vastenmielinen? Ainakin jalkapallopiireissä Miklu on aina tunnettu erittäin kilttinä ja sympaattisena miehenä. On muuten myös uskonnollinen.....vaikka sehän ei ole kaikista hyvä asia...

-mies-

Niin, en oikeastaan edes tiedä mikä sen fiiliksen on saanut aikaan.
Ulkonäöltään on hieman sellaisen ketkun näköinen, voisiko sitten olla se :D

Urki Stasi

Miten se näyttää niin kuluneelta?

Ei kuitenkaan taida viinaa juoda eikä polttaakaan, aina näyttänyt vanhalta.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Ei Miklun ulkonäössä mitään vikaa ole. Sillä on vaan aina ollut tosi tummat silmänaluset ja isot silmäpussit, jotka on melko yleisiä. Antaa toki väsyneen kuvan mutta semmoisellekaan ei tahdo mahtaa mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies-

Eikös se sutinoinut seiskan palstoilla Henna Kalinaisen kanssa. Ehkä siitä huono maine...

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Reissaa Mertin kanssa kaukomailla ja jättää lapsukaisen kotiin hoitoon.

Että sellaista vanhemmuutta?

Vierailija

Puhuu itsestään kuin suurikin futistähti, mulla on varaa katsoa tarjouksia...HAHA. Äijällä on aina ollut liian suuret luulot itsestään. Ja puhuu kroisoksena elämisestä, suomipotkupalloilija! Äijä on parhaimpinakin vuosina tienannyt kymmenesosan siitä, mitä muut maailmalla. NOLO!

• ylös 10
  • alas 14
miklu-fani

Vierailija kirjoitti:

Puhuu itsestään kuin suurikin futistähti, mulla on varaa katsoa tarjouksia...HAHA. Äijällä on aina ollut liian suuret luulot itsestään. Ja puhuu kroisoksena elämisestä, suomipotkupalloilija! Äijä on parhaimpinakin vuosina tienannyt kymmenesosan siitä, mitä muut maailmalla. NOLO!

Eipä ole tästä pienestä maasta kuule kovinkaan moni onnistunut pääsemään Englannin pääsarjaan pelaamaan ja tekemään siellä yhden kauden aikana 17 maalia (eli oli yksi kauden parhaista maalintekijöistä yhdessä maailman kovimmista jalkapalloliigoista). Ei ole kovin moni muu suomalainen päässyt myöskään pelaamaan Mestareiden liigassa, eli kovimmassa jalkapallon seurajoukkueturnauksessa. Maajoukkueessa 87 ottelua ja 29 maalia, eli ainoastaan Jari Litmanen on tehnyt Suomelle enemmän maaleja kuin Forssell. Eli ei ihan turha tyyppi, anteeksi nyt vaan.

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Suomen mittakaavassa ihan kelpo pelaaja. Olen silti sitä mieltä, että ei koskaan lopulta saavuttanut täyttä potentiaaliaan.

Jotenkin kangistui sen onnistuneen kauden jälkeen, liikkuminen ei ollut enää ketterää. Ei päässyt maalintekopaikkoihin, pallonkäsittely huonoa, ensimmäinen kosketus meni minne sattuu (kun pitäisi sillä päästä tekopaikkaan).

Ulkonäöstä en osaa sanoa juurikaan. No, jos Miklu olisi koira, hän olisi todennäköisesti Venäjän vinttikoira tai Tanskan doggi.

Vierailija

Mä tykkään Miklun huumorista (twitter, ig), rentoudesta ja samaistun sen suklaa- ja irtokarkkifanitukseen. Arvostan myös pelaajana tosi paljon. Ulkonäöllisesti Mikael miellyttää omaa silmääni, mutta ulkonäkö ei tietenkään määrittele ihmistä. Forssell on hyvä tyyppi, jolla pilkettä silmäkulmassa. Uskollisuudesta vähän miinusta ;) t. ateisti jalkapallofani

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Miklun huumorista (twitter, ig), rentoudesta ja samaistun sen suklaa- ja irtokarkkifanitukseen. Arvostan myös pelaajana tosi paljon. Ulkonäöllisesti Mikael miellyttää omaa silmääni, mutta ulkonäkö ei tietenkään määrittele ihmistä. Forssell on hyvä tyyppi, jolla pilkettä silmäkulmassa. UskoNNOllisuudesta vähän miinusta ;) t. ateisti jalkapallofani

Korjasin kirjoitusvirheen. Uskonnollisuus, EI uskollisuus. Uskollisuus luonteenpiirteenä on tietysti iso plussa.
t. ateisti jalkapallofani

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Reissaa Mertin kanssa kaukomailla ja jättää lapsukaisen kotiin hoitoon.

Että sellaista vanhemmuutta?

Ei lapsia oteta mukaan HÄÄMATKAKOHTEISIIN! Siellä saa koko saaren vihat kimppuunsa muilta häämatkalla ja vuosipäivämatkoilla olevilta pariskunnilta jos raahaa lapsen mukanaan, ja sitä paitsi niihin hotelleihin on vähintään 18v ikärajat. Suomalaisilla junteilla ei taida mennä tuo mitenkään jakeluun vaan mennään väkisin jonnekin häämatkakohteeseen kokemaan syrjintää, että päästään takaisin Suomeen valittamaan että kun oli ihan kauhea ja hirveä ja pöyristyttävä lapsivihakohde ja kun meidän lapsia ei huomioitu yhtään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tästä pienestä maasta kuule kovinkaan moni onnistunut pääsemään Englannin pääsarjaan pelaamaan ja tekemään siellä yhden kauden aikana 17 maalia (eli oli yksi kauden parhaista maalintekijöistä yhdessä maailman kovimmista jalkapalloliigoista). Ei ole kovin moni muu suomalainen päässyt myöskään pelaamaan Mestareiden liigassa, eli kovimmassa jalkapallon seurajoukkueturnauksessa. Maajoukkueessa 87 ottelua ja 29 maalia, eli ainoastaan Jari Litmanen on tehnyt Suomelle enemmän maaleja kuin Forssell. Eli ei ihan turha tyyppi, anteeksi nyt vaan.

Ei kai kukaan turhaksi ole väittänytkään, mutta ei tosiaankaan mikään tähtipelaaja, muuten kuin Suomen mittakaavassa. Jos vähänkään fudiksesta tiedät... Chelseaako tarkoitat? Ei muuten pidä paikkaansa toi yhden kauden parhaista maalintekijöistä, jos katsoo sen aikaisia valioliigatilastoja. Miehellä on mennyt ilmeisesti vähän liian lujaa yöelämässä ja olis voinut olla vähempi halu tyrkyttää pärstäänsä lehtiin, niin olis voinnut menestyä paremminkin...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.