Alapää haisee seksin jälkeen.

Vierailija

Apua! Nyt muutaman viikon sisällä on alapääni haissut ihan kamalalta yhdynnän jälkeen! Eilen illalla harrastettiin seksiä jonka jälkeen kävin suihkussa ja nyt haisee niin paljon että en kehtaa kauppaan lähteä ilman toista suihkukertaa! Mistä johtuu? Mitään ylimääräistä vuotoa ei ole, eikä kutinaa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tuleeko mies sisääsi? Mä ainakin joskus huomaan, että sperma laittaa pimpin haisemaan, todella harmittava homma.. Kokeilkaa joskus vähän aikaa niin, ettei tule sisääsi ollenkaan, vaan jonnekin muualle - paraneeko ongelma niin? Jos mies tulee sisääni, yritän mahdollisimman hyvin puhdistaa itseni sisältä sen jälkeen, ettei sinne jää mitään muhimaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Spruitti muuttaa ph:n. Käy apteekin kautta ostamassa vaikka Lactalia.

Kuulostaa järkevältä, mutta miksi näin on alkanut yhtäkkiä tapahtumaan? Vaihdoin 2 kk-sitten epillerit minipillereihin, kai se sitten vaikuttaa.

Vierailija

Mulla on kolmen vuoden suhteen aikana aina ollut samat pillerit ja aina on mies tullut sisään. Hajuongelma alkoi kuitenkin vasta tässä viimeisen vuoden puolella..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmen vuoden suhteen aikana aina ollut samat pillerit ja aina on mies tullut sisään. Hajuongelma alkoi kuitenkin vasta tässä viimeisen vuoden puolella..

Jännä juttu. Luonnostaan siemennesteen ja emättimen ph ovat erilaiset. Onko elintavoissa tapahtunut muutosta jommalla kummalla? 

Googlailin ja minua myös ihmetyttää että miksi nyt yllättäin on ruvennut haisemaan? Ja voimakkaasti! Tosi inhottavaa :(

ap

Vierailija

Exän kanssa aina välillä seksin jälkeen haisi. Hän oli käynyt vieraissa säännöllisen epäsäännöllisesti koko muutaman vuoden suhteen ajan. Ajattelin että haju johtui siitä.
Nykyisen kanssa ei ole koskaan haissut.

Vierailija

En tiedä miksi välillä haju yltyy, välillä ei. Mutta kyllä se on ph-ongelma ja avun tuo joko kortsu tai vesipesu+ tuo Lactal. Äläkä pahenna asiaa saippualla hinkkaamalla, se on virhe. Lämpimällä vedellä vain huuhtaiset heti yhdynnän jälkeen.

Käytä muutenkin alapesussa pesunesteenä SebaMediä saippuan sijaan.

N45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Luonnostaan siemennesteen ja emättimen ph ovat erilaiset. Onko elintavoissa tapahtunut muutosta jommalla kummalla? 

Googlailin ja minua myös ihmetyttää että miksi nyt yllättäin on ruvennut haisemaan? Ja voimakkaasti! Tosi inhottavaa :(

ap

Mielestäni ei mitään muutosta tapahtunut elintavoissa.. Mulla on välillä ollut myös tulehduksia, jotka taas johtuvat niin monista eri seikoista, vaikeaa olla nainen joskus.. :)

Suosittelen, että peseydyt hyvin seksin jälkeen. Sori suoruudesta, mutta itse ihan 'kaavin' kaikki spermat pois ja pissaan, ettei sinne jää mitään. Tai jos mahdollista, niin mies tulee edes välillä jonnekin muualle kun sisään. Juon itse paljon vettä ja syön jugurttia. Luonnonjugurttia voi myös laittaa ihan suoraan sisään, auttaa ph:n kanssa. Lactal on kai ihan hyvä, mutta itse en ainakaan raaski laittaa rahaa siihen..

Vierailija

Pitäiskikö kokeilla tuota jugurttia suoraan värkkiin? Harmi kun tulin jo sieltä kaupasta :/ Pääsen vasta illalla hakemaan sitä. 

Offina. Olen tiukalla säästölinjalla nyt kun poikaystävä kertoi että hänen eksällä (opiskelija) oli parikymmentä tuhatta säästössä, ei vaan kuulemma kuluttanut ja töissä kävi?!?!? Tuli alemmuudentunne, kun ennen onnistuin tuhlaamaan kyllä ihan kaikki. Nyt, kiitos miehen eksän :D olen onnistunut säästämään vähän :) 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi välillä haju yltyy, välillä ei. Mutta kyllä se on ph-ongelma ja avun tuo joko kortsu tai vesipesu+ tuo Lactal. Äläkä pahenna asiaa saippualla hinkkaamalla, se on virhe. Lämpimällä vedellä vain huuhtaiset heti yhdynnän jälkeen.

Käytä muutenkin alapesussa pesunesteenä SebaMediä saippuan sijaan.

N45

Ai niin ja miehelle samat ohjeet. Hänenkin kannattaa käydä huuhtelemassa heppinsä vedellä ennen ja jälkeen ja välttää täysin saippuaa. SebaMediä hänellekin varsinaiseen pesuun. Tuo pissalla käyminen on myös hyvä ohje molemmille, niin mahdolliset bakteerit ja muut jäämät huuhtoutuvat pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskikö kokeilla tuota jugurttia suoraan värkkiin? Harmi kun tulin jo sieltä kaupasta :/ Pääsen vasta illalla hakemaan sitä. 

Offina. Olen tiukalla säästölinjalla nyt kun poikaystävä kertoi että hänen eksällä (opiskelija) oli parikymmentä tuhatta säästössä, ei vaan kuulemma kuluttanut ja töissä kävi?!?!? Tuli alemmuudentunne, kun ennen onnistuin tuhlaamaan kyllä ihan kaikki. Nyt, kiitos miehen eksän :D olen onnistunut säästämään vähän :) 

ap

Joo, kokeile. Mulla oli vähän aikaa sitten hajuongelmaa, kävin labrassa, eikä ollut tulehdus.. Ostin sitten jotain turkkilaista jogurttia, joka auttoi.. Halvempaa se on, kuin Lactalit ja muut apteekin hoidot.. Jogurttia voit myös syödä. :) Piimä on myös hyvä!

Vierailija

Onko tää jugurttia pimppaan nyt joku keskustelupalstalegenda? Nauraako ne lääkärissä sitten mulle (tai kaverit oikeessa elämässä) jos kerron että laitoin probioottijugurttia emättimeen? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko tää jugurttia pimppaan nyt joku keskustelupalstalegenda? Nauraako ne lääkärissä sitten mulle (tai kaverit oikeessa elämässä) jos kerron että laitoin probioottijugurttia emättimeen? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat