Te, joilla on kissanpentu tai nuori kissa? Kertokaa sen tavoista jotain hauskaa?

Vierailija

Mulla on tollanen puolivuotias, joka on koko ajan kehräämässä mun kimpussa ja lisäksi näyttää rakkauttaan tekemällä sellaista, että näykkii ja samalla "leipoo" tassuillaan eli tekee sellaista edestakaista kourimisliikettä. Vilkas ja ihana tyttökisu, joka ei halua olla musta erossa ollenkaan, jos en huomioi, niin hakee sen huomion väkisin tiputtelemalla erinäisiä tavaroita lattialle.

Kommentit (8)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Kun sanon kisuni nimen kimittävällä ja hellivällä äänellä, se miukuu minulle takaisin :D samalla katsoo silmiin, prrr-äänien kera, kunnes lopulta tulee puskemaan ja yrittää kiivetä syliin.

Kissat on parhaita <3

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Kissanpentu varastaa nenäliinoja. Nappaa ne suuhunsa, juoksee karkuun ja menee piiloon repimään ne silpuksi. Aluksi oli söpöä, nyt vaan ärsyttää :D

Vierailija

Osallistun keskusteluun vaikka kissani on noin 6-7 vuotias kaunis kilpikonnavärinen neiti.

Monen, monen kissan kokemuksella hän on oudoin!!! Ei viihdy lainkaan yksin, yltiöseurallinen, kulkee perässäni kaikkialle, repii vieraita jos ei saa huomiota, vihaa miehiä, avaa ovet, katselee kun olen suihkussa, huutaa perääni kun lähden jne....

Olen välillä tosi uupunut! Mulla on kaksi jo isompaa lasta ja muistan heidän pikkulapsiajat.... se jotenkin tulee mieleeni.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Osallistun keskusteluun vaikka kissani on noin 6-7 vuotias kaunis kilpikonnavärinen neiti.

Monen, monen kissan kokemuksella hän on oudoin!!! Ei viihdy lainkaan yksin, yltiöseurallinen, kulkee perässäni kaikkialle, repii vieraita jos ei saa huomiota, vihaa miehiä, avaa ovet, katselee kun olen suihkussa, huutaa perääni kun lähden jne....

Olen välillä tosi uupunut! Mulla on kaksi jo isompaa lasta ja muistan heidän pikkulapsiajat.... se jotenkin tulee mieleeni.

Mulla on toinenkin kissa, joka myös vihaa miehiä! :D naisia ei pelkää, mutta miehiä suorastaan vihaa. Kutsunkin sitä välillä feministiksi... ;)

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Tavaroiden piilottamista harrastaa meidänkin pieni. Ja leluhiiren ja muiden pikkuesineiden pyydystäminen on hauskinta siten, ettei näe niitä vaan tassulla tavoittelee niitä oven alareunan takaa tai kaapin alta. Jotenkin se hiiri aina menee sellaiseen paikkaan että sitä pitää kurkotella. Ja sitten kun se on saanut saaliinsa kiinni, sen saaliinkantoasento on hieno, pää, korvat ja häntä pystyssä, korkeana kantelee sitä hiirtä pitkin huoneita. Ylpeänä niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kissanpentu varastaa nenäliinoja. Nappaa ne suuhunsa, juoksee karkuun ja menee piiloon repimään ne silpuksi. Aluksi oli söpöä, nyt vaan ärsyttää :D

Mun kultainennoutaja teki tollasta. Ei osannut noutaa kyllä mitään, mutta kissani osaa:) Pistä nenäliinat piiloon:)

hyhheli

Mun puolivuotisen lempipuuhaa on pallon noutaminen. Aivan ihana kun juoksee pallon perässä ja tuo suussaan takaisin heitettäväksi. :D Helppo leikitettävä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat