Kuinka usein teillä saa lapsen kaverit käydä kylässä?

Vierailija

Meillä käy joka päivä ekaluokkalaisen kaveri. Mun mielestä vähän liian usein, mutta miehen mielestä ei oo yhtään liian usein. Hänen mielestään ovet saa olla aina avoinna vieraille. :-/

Mun mielestä riittäis vaikka parikin kertaa viikossa.

Kommentit (6)

Vierailija

Sais käydä joka päivä jos niitä kavereita vaan ois jotka tulis meille. Mutta kun ei kukaan ikinä tule meille :(

T. Yksinäisen 12v pojan äiti

Vierailija

Oon rajannu niitä kyläilyjä kun muuten ne asuu meillä joka päivä iltaan asti, vain 3 päivänä viikossa saa tulla meille, ja käydä itse kavereilla. 2 iltaa pitää rauhoittaa kotihommille.

Vierailija

Meille saa tulla oikeastaan aina ellei olla lähdössä jonnekin. Meillä on myös todella usein viikonloppuisin lasten kavereita yökylässä. Mukavia lapsia ja nuoria eivätkä haittaa meitä vanhempia ollenkaan. Esikoinen on nyt 16-v ja hänen ystäviensä kanssa meillä on hyviä keskusteluja. Nämäkin nuoret olen tuntenut sieltä eskariajoista saakka ja on hienoa nähdä miten ihania ihmistä heistä kasvaa. Rakkaita minullekin.

Vierailija

Meillä on nyt vasta alkanut tämä kavereiden kanssa touhuaminen oikein kunnolla. Ekalla luokalla olin hieman huolissani, kun lapsella ei tuntunut kavereita olevan (tuli toisesta eskarista tähän kouluun ja muut siis olivat jo samaa "eskariporukkaa"). Nyt tuntuu siltä, että meillä käy ovet tiuhempaan kuin stockmannilla ja väki vaihtuu tai omani lähtee jonnekin.
Harrastuspäivät olen rauhoittunut. Eli kahtena päivänä viikossa, kun on harrastus, ei meillä ole kavereita eikä lapseni mene mihinkään. Muina päivinä siis pyörii tuo kaveriruletti. Arkena talo on tyhjä ja lapsi kotona viimeistään klo 19:00, yleensä jo aiemmin.
Mielestäni näin on hyvä.

Vierailija

Aina saa tulla, sekä lasten että aikuisten kaverit. Meitä 2+3 joten joskus on tupa täynnä, välillä sitten taas hiljaisempaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat