Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä kiinnostaa oikeasti Nelan katoaminen?

Vierailija

Blaah, joka päivä tuosta katoamisesta jauhetaan. Ei kiinnosta pätkääkään. Otsikoista olen juttua seurannut. Löytyu jos löytyy. Hieman tärkeämpiäkin asioita olisi tässä uutisoitavana, kuten talous, maahanmuutto jne. 

Kommentit (12)

Vierailija

Taloudesta ja maahanmuutostakin jauhetaan uutisissa joka päivä. Tosin olen siinä mielessä samaa mieltä, että Nelan tapausta seurataan siksi että se on kaunis nuori nainen jolla ainakin lehtitietojen mukaan on kaikki asiat hyvin.

Jos Nela olisi joku vähemmän edustavan näköinen syrjäytynyt nuori jostain laitoksesta niin ei ketään kiinnostaisi katoaminen. Tai ehkä korkeintaan siltä osin että jos löytyy kuolleena niin päästiinpähän eroon.

Vierailija

Siis mitä te siitä maahanmuutosta haluatte lukea? Joka ainoa päivä joka ainoa viestin tuottaa lukuisia uutisia ja artikkeleita aiheeseen liittyen, ja joka ainoassa niistä on jonkun mielestä jotain perustavanlaatuista vikaa. Talouden suhteen sama juttu. 

Vierailija

Kyllä minua kiinnostaa, tapaus on kuitenkin hyvin poikkeuksellinen. Minä tietoisesti en masenna itseäni talous- ja mamuasioilla, sillä mitäänhän minä en niille voi, paitsi voin äänestää vaaleissa tarkoin valittua, eli sitä joka valehtelee ehkä kulloinkin vähiten. Kykenen sitä paitsi aika monen asian miettimiseen yhden päivän aikana. Joskus tietoisesti en mieti juuri mitään.

Vierailija

Mua kiinnostaa. Todella omituinen tapaus. Vaikka kuinka yritän eläytyä tämän ihmisen tilanteeseen, en näe järkeä koko jutussa. 

Vierailija

Kyllä mua kiinnostais jos löytyisi jotain uutta. Mut se että mitään ei taaskaan löytynyt ei ole klikkaamisen arvoinen uutinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat