Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jälkivuotoa vai menkat?

Vierailija

Synnytyksestä huomenna tasan 4 viikkoa. Jälkivuotoa kesti vajaa kolme viikkoa joka oli loppu ajasta hyvin vähäistä. Äsken vessassa huomasin että vuodan taas. Ei siis vuoda mitenkään runsaasti vaan sellaista enemmän rusehtavaa juuri niin kuin aina menkkojen ekoina päivinä. Voiko menkat alkaa näin nopeasti vai onko jotain muuta? Niin ja täysimetän ja ensisynnyttäjä olin.

Kommentit (3)

Vierailija

Voi hyvin olla jälkivuotoa.

Edellisen synnytyksen jälkeen minulla tuli pieni tauko jälkivuotoon jonka jälkeen vuoto oli juurikin tuollaista rusehtavaa. Sellaista ärsyttävää tiputteluvuotoa kesti parisen viikkoa. Menkat alkoivat melkein heti perään ja sen kyllä huomasi. Tunnin välein sai olla vaihtamassa sidettä enkä kauheasti uskaltanut tuon takia lähteä kotoa pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla jälkivuotoa.

Edellisen synnytyksen jälkeen minulla tuli pieni tauko jälkivuotoon jonka jälkeen vuoto oli juurikin tuollaista rusehtavaa. Sellaista ärsyttävää tiputteluvuotoa kesti parisen viikkoa. Menkat alkoivat melkein heti perään ja sen kyllä huomasi. Tunnin välein sai olla vaihtamassa sidettä enkä kauheasti uskaltanut tuon takia lähteä kotoa pois.

Ok, eli on varmaan siis jälkivuotoa. En vain tiennyt että se voi loppua ja alkaa uudestaan. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat