Olen niin kyllästynyt olemaan hyväksikäytetty miesten taholta!

Vierailija

Olen reilu parikymppinen sinkku, hyvännäköinen. Vientiä riittää. Mutta kukaan ei halua olla mun kanssa vakavasti. Moni on kyllä esittänyt kiinnostusta ja sit kun on saanut seksiä niin hävinnyt ku tuhka tuuleen.
Ja aina ku seksi kiinnostaa niin tullaan takas ryömien. Tietysti mä olen siinä vaiheessa jo menettänyt kokonaan kiinnostuksen.

En jaksa enää. Oon niin kyllästyny! Joka kerta luulen että aijaa tässä on mukava mies joka haluaa jotain muutakin ku vaan seksiä. Ei, aina saan pettyä.

Siispä oon päättäny että aion kokonaan lopettaa miesten kanssa juttelun ja tapailun ainakin puoleks vuodeksi.
En vaan jaksa enää olla satutettuna.
Joo, uskon että suurin osa miehistä on kultasia sisältä mutta mulle on vaan sattunu eteen noi ällöt.
Annan olla.

Kommentit (3)

Vierailija

Sitä seksiä ei kannata antaa muutaman kuukauden tutustumisen perusteella. Tutustu mieheen ajan kanssa ja seurustelkaa ennen kuin alatte seksiä harrastamaan. Tällä keinolla karistat ne seksin perässä juoksijat välittömästi pois.

Vierailija

Miehissä on erittäin harvassa ne suoraselkäiset ja rehdit, aidot yksilöt. Itse olen ajatellut, että niitä ei todellakaan riitä kaikille ja todennäköisyys, että sellainen osuisi esimerkiksi omalle kohdalle on pieni. Siksi en ole miesten kanssa missään tekemisissä. Elämä on mukavaa ilmankin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat