Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ailahtelevat tunteet - APUA :(

Vierailija

Miksi tunteeni miestä kohtaan vaihtelevat? Välillä suunnittelen yhteistä loppuelämää ja välillä mietin, ollaanko oikeita toisillemme. Voi tapahtua saman päivän aikana.

Onko normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija

Kaksi vuotta. Kauan te? On ollut ehkä alusta asti ,vähän vaihdellen, näitä fiiliksiä  jollain tasolla. 

Vierailija

Minulla aivan samanlaisia fiiliksiä. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta ja aina ollut näin. Alussa epäilin lähes jatkuvasti mutta silti vain jostain syystä en voinut erota. Rakastan miestäni hurjasti enkä haluaisi olla kenenkään muun kanssa. Onneksi siis olemme edelleen yhdessä vaikka silti ajattelen usein, että joku toinen olisi minulle sopivampi tai miten kivaa olisikaan elää yksin.

Olen tullut siihen lopputulokseen, että olen tunteiltani tuuliviiri eikä kukaan mies maailmassa pystyisi minua tässä asiassa muuttamaan. OIen muutenkin melko tunteellinen vaikka toisaalta hyvin järkevä ja realistinen. Olen myös aina puhunut avoimesti epäilyksistäni miehelleni, joka taas on tässä asiassa täysin minun vastakohtani. Hän on aina ollut todella luottavainen rakkaudessaan minuun ja nykyisin osaa kuitata epäilyni jollain sopivalla vitsillä tai muulla. Yleensä siitä muistan, etten helpolla löydä toista sellaista miestä, joka ymmärtäisi minua edes puoliksi niin hyvin kuin mieheni. 

Neuvoisin sinua miettimään, johtuuko epäilyksesi enemmän parisuhteestanne vai sinun luonteestasi. Jos päädyt ensimmäiseen vaihtoehtoon, mielestäni on järkevää erota hyvissä ajoin. Jos taas jälkimmäiseen niin sen kanssa oppii elämään. 

Vierailija

Kiitos, kun jaoit kokemuksesi. Luultavasti johtuu vaan musta nää ailahtelut, mies on ihana ja ymmärtäväinen. Asia vain painaa mieltä, kun nousee aika ajoin pintaan. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat