Lapseni kysyi, mikä tekee minut onnelliseksi - en osannut vastata

Vierailija

Aika paha. En osannut valehdellakaan siinä tilanteessa.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsesi tee sinusta onnellista?

En oikein pysty kokemaan kauheasti onnen tunteita. Ehkä vastaan sitten, että lapset tekevät, kun asiasta tulee seuraavan kerran puhetta.

-

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein pysty kokemaan kauheasti onnen tunteita. Ehkä vastaan sitten, että lapset tekevät, kun asiasta tulee seuraavan kerran puhetta.

-

Ap

Sinuna ottaisin asian puheeksi lapsen kanssa vaikkei tulisi puhetta aiheesta aiemmin. Lapsi varmaan jäi miettimään asiaa. Oletko masentunut vai jostain muista syistä hankaluuksia kokemaan onnen tunteita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-

Ap

Sinuna ottaisin asian puheeksi lapsen kanssa vaikkei tulisi puhetta aiheesta aiemmin. Lapsi varmaan jäi miettimään asiaa. Oletko masentunut vai jostain muista syistä hankaluuksia kokemaan onnen tunteita?

Mä en tiedä, onko tuolla nelivuotiaalla vielä niin hyvin hallinnassa onnellisuuden käsite. Sanoin jotain ympäripyöreää, että vaikka se tekee onnelliseksi, että kaikki perheenjäsenet ovat terveitä. 

-

Olen masentunut.

-

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut valehdella. Ei tarvitsisi lapselle aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.

Ei tullut mieleen edes mitään valehdeltavaa.

-

Ap

Vierailija

Voi AP. Tiedän niin tunteesi, eli niiden puutteen. Ensi kerralla valehtele silmää räpäyttämättä että "sinä, kultaseni". Pystyttävä kysymys, kun yhtäkkiä ymmärtää ettei oikeasti sillä hetkellä ole _mitään_. Voimia ottaa päivä kerrallaan ja parantua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi AP. Tiedän niin tunteesi, eli niiden puutteen. Ensi kerralla valehtele silmää räpäyttämättä että "sinä, kultaseni". Pystyttävä kysymys, kun yhtäkkiä ymmärtää ettei oikeasti sillä hetkellä ole _mitään_. Voimia ottaa päivä kerrallaan ja parantua.

Joo, näin täytyy tehdä. Kyllä se oli aika lamauttava tunne, kun tajusin, etten pysty nimeämään ainuttakaan onnelliseksi tekevää asiaa, koska sellaisia ei yksinkertaisesti ole.

-

Ap

Vierailija

Suosittelen kalaöljykapseleita ja liikuntaa ja lasten kanssa vietettyä aikaa.

Ikävää ja surullista, että olet masentunut. Toivottavasti lapsestasi ei tule masentunutta.

Vierailija

Mä suosittelisin itselleni vähemmän aikaa lasten kanssa. Mulla ei ole tällä hetkellä oikein kunnollisia harrastuksia, yksi jumppa vain viikossa, ja olen koko ajan lasten kanssa. On sen verran lamaantunut olo, ettei oikein tule liikuttua.

-

Ap

Vierailija

Tiedän kysymyksen ja tiedän sun tunteen. Mä vastasin omalle muksulle näin... tai kysymys oli hieman erilainen. Tyttö kysyi mitä mä haluan kaikkein eniten maailmassa. Sanoin että sitä että susta kasvaa fiksu ja onnellinen aikuinen. Toivon etten koskaan ala käyttää huumeita ja tee mitään todella tyhmää. Haluun että susta tulee aikuinen joka pärjää tässä elämässä hyvin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat