Mies syyllistää, kun seksiä 1x/vko hänen aloitteesta

Vässssynyt

Meillä on kolme lasta, 5v, 3v ja 10kk. Hoidan heitä kotona, kuskaan kerhoon ja teen kotitöistä ainakin 90%, mies ei siivoa tai laita ruokaa. Tekemistä on aika paljon, ja rentoutumiseen on aika vähän aikaa. Pienin herättää vielä monta kertaa yössä. Seksiä on noin kerta viikkoon miehen aloitteesta. En tee aloitteita, koska ei ole spontaanisti syntyvää halua. Olen ajatellut että se on normaalia, imetänkin vielä, ja sellaista rentoutumista on muutenkin tosi vähän . Illalla haluan vain olla vaikka miehen vieressä, seksihaluja on vähän. Eilen mies huusi minulle kuinka on niin v@@@ttuuntunut siihen kun en tee aloitteita, että tämä ei ole sitä mitä hän haluaisi. Mikään selitys ei hänelle kelpaa vaan syyttää minua pettyneenä. Onko muille käynyt näin? Mitä pitäisi tehdä?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

No meillä ihan sama juttu. En van syty, jos ei ole muuta läheisyyttä kuin se seksi ja pitäisi aloite tehdä. Olen joskus tehnyt ilman haluja ja sekään ei kelvannut, koska vaikutin niin haluttomalta. Tosin oli se itsellenikin ahdistavaa. Sytyn siitä, kun mies tekee aloitteen. Ei vaan ymmärrä. Olisin vaikka ilman, kun ei vaan tee spontaanisti mieli. Joskus vuosia sitten teki, mutta sillon läheisyyttä paljon ja koin itseni haluttavaksi muutenkin. Mies alkoi torjumaan ja ei halunnut vaikka halusin ja se oli sellasta kerta viikkoon mun aloitteesta. Kun halut loppu, miehen halut alko ja nyt suuttuu, kun halut ei toimi enää normaalisti mulla.

Vierailija

Ei ole käynyt noin, koska meillä ei ole lapsia. 

Kertoisin miehelle, että ainainen kotitöiden tekeminen ja lastenhoito plus yöheräämiset pienen kanssa siihen päälle vievät mehusi niin tehokkaasti, että sinulla ei ole energiaa tehdä aloitteita. 

Voisiko joku muu joskus hoitaa lapsia - siis jos et imetä - jotta saisitte hiukan kahdenkeskistä aikaa?

Vierailija

Hirveä mies, en todellakaan pystyisi haluamaan tuollaista miestä. Ala sinä syytellä häntä, niin tietää, miten hyvälle se tuntuu. Syytät alkuun vaikka siitä, ettei kanna korteaan kekoon, pelkkä töissäkäyminen ei riitä ja koko ajan kerrot, että syytät, että mies tietää, mille se tuntuu ja kerrot myös syyttäväsi joka kerta lisää, kun valitusta seksin saralta tulee. 

Ap

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin miehelle, että ainainen kotitöiden tekeminen ja lastenhoito plus yöheräämiset pienen kanssa siihen päälle vievät mehusi niin tehokkaasti, että sinulla ei ole energiaa tehdä aloitteita. 

Voisiko joku muu joskus hoitaa lapsia - siis jos et imetä - jotta saisitte hiukan kahdenkeskistä aikaa?

meillä ei ole paikkakunnalla ketään sukulaista. MLL olisi tietysti yksi vaihtoehto, palkattu lastenhoitaja tms.. Kerran vuodessa ollaan päästy yhdessä käymään jossain. Minä olen sopeutunut tähän , mutta miehelle tämä ei olekaan ok. 

Vierailija

Luulisi miehesi olevan iloinen, että teillä on seksiä kuitenkin kerta viikkoon. Monilla ei pikkulapsiaikana, eikä muulloinkin, ole sitäkään. Ja siitä, ettet torju miestäsi, vaan lähdet mukaan leikkiin hänen aloitteestaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä ei ole paikkakunnalla ketään sukulaista. MLL olisi tietysti yksi vaihtoehto, palkattu lastenhoitaja tms.. Kerran vuodessa ollaan päästy yhdessä käymään jossain. Minä olen sopeutunut tähän , mutta miehelle tämä ei olekaan ok. 

Tee miehellesi selväksi, että olet virkeämpi (ja siten myös halukkaampi seksiin), jos hän tekee enemmän kotitöitä ja esim. viikonloppuna joskus hoitaa pienimmän yöheräilyt!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luulisi miehesi olevan iloinen, että teillä on seksiä kuitenkin kerta viikkoon. Monilla ei pikkulapsiaikana, eikä muulloinkin, ole sitäkään. Ja siitä, ettet torju miestäsi, vaan lähdet mukaan leikkiin hänen aloitteestaan.

Juuri näin. Mies ei ole ihan terve, kun se ei riitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Moi, passiivinen nainen.

Vierailija

Kaksiteräinen miekka ja yksinkertaiset mielet.....sinä taannut tuota menoa seksin suhteen ja mies kodin ja kotitöiden, siis että teette kummallekin yhtä oharisti. Tehkää kuitenkin aivan kuten haluatte laskekaa vaikka seksin määrät ja listatkaa kotitöiden teko ne kuitenkin vain ajavat toisianne kauemmas toisistanne.

M39

Ois ihan jännä tietää, millasta se aika oli ennen lapsia? Oliko teillä silloin läheisyyttä, sujuko kotityöt yhdessä, teitkö sinä aloitteita?

Vierailija

Aika outoa suhtautumista mieheltä. Toki ymmärrän jos haluja olisi ja seksiä ei niin paljon kuin mieli tekisi että turhauttaa. En silti hyväksyisi tuollaista käytöstä. Jos on yhteisellä päätöksellä tehty kolme lasta ja äiti on kotona, pitäisi realiteetit ymmärtää. Olen sitä mieltä, että lapset muuttavat parisuhdetta väistämättä. Muutoksen ei kuitenkaan tarvitse olla negatiivinen asia. Jos ei halua minkään muuttuvan ei lapsia kannata tehdä.

Meillä on kaksi lasta ja pienempi hiukan vanhempi kuin teidän nuorin. Olen kotona ja teen muutamia työvuoroja kuukaudessa. Hoidan myös suurimman osan kotitöistä, mutta tästä en valita. Mieheni on töissä noin 10h päivä kuutena päivänä viikossa (tämä on siis minimityömäärä, yleensä menee yli tuosta) ja ymmärrän täysin miksi hän ei osallistu kotitöihin. Haluan että hän voi käyttää paikalla ollessaan ajan lasten kanssa olemiseen ja minun kanssa olemiseen. Seksiä meilläkin on tuo noin kerran viikossa. Mies harrastaisi seksiä vaikka päivittäin, mutta ymmärtää täysin että se ei tässä elämäntilanteessa ole realistista. Mielummin harrastamme kerran viikossa järkyttävän hyvää seksiä jossa molemmat ovat täysillä mukana kuin pikapanot muutaman kerran viikossa. Meillä on toki muuta läheisyyttä paljon ja arkemme on todella mukavaa ja hauskaa. Emme tappele oikeastaan koskaan. Puhumme asioista asioiden oikeilla nimillä ja kerromme mitä on mielen päällä. Muistamme kiittää ja kertoa toisen olevan tärkeä. Pyydämme anteeksi jos koemme tehneemme jotain väärin. Uskon, että näiden tapojen takia parisuhteemme on niin hyvä.

Ap juttele miehesi kanssa suoraan asioista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat