Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 18v tyttö ja seksi ÄLLÖTTÄÄ mua

laura19

Aivan loistava tarina ja itse tunnen ihan samoin..tää maailma on todella yli seksualisoitunut eikä hellyttä ja rakkautta ymmärretä. Varsinkin (olen itse 19) mun ikäiset pojat ei halua mitään muuta kuin sänkyyn, ja olet pihtari ja epäsuosittu ellet suostu.

Miksi parisuhteessa ei esim vois odottaa rauhassa, miksi pitää sännätä sänkyyn. Mun ikäisillä on jo helposti 20-30 sänkykumppania mitä oon muilta kuullu. Kommenttej!!

http://terveydenasialla.com/olen-18v-tytto-ja-seksi-allottaa-minua/

Sivut

Kommentit (18)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Siis liian pikainen ja liian seksikeskeinen ajattelu ällöttää; ei seksi.

Minä käsitän lauseen "seksi ällöttää" eri tavalla. Jos itse seksi kosketuksineen, ihoineen ja eritteineen ällöttäisi, olisit vaikeammassa asemassa. Nyt sinun tarvitsee vain löytää kumppani, jolla on mielessä muutakin kuin seksi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Teinit, aikuiset ja vanhukset nyt vaan niinsanotusti nussii. Ja ne nussi myös aiemmin ja läpi aikojen.Niin teinit, aikuiset kuin vanhukset. Miksi? Noh, yleensä siksi että se on sangen mukavaa toimintaa.

Vierailija

Vaikutat järkevältä nuorelta naiselta!

Ehdottomasti kannattaa odottaa sitä oikeaa, ehkä myös papin aamenta eli siis tutustua rauhassa muuten ensin, jottei seksi ole se ainut yhdistävä tekijä, vaan muut asiat tulee ensin.

Teininä mietin vähän samoja kuin sinä, mutta nyt aikuisena noin 35-v. olen todella onnellinen etten ole ollut mikään "jakorasia", pinnallisesta "suosiosta" huolimatta se saa aikaan huonon maineen (etenkin naisilla, mutta kyllä myös miehillä) jos itseään jakelee kevytkenkäisesti

Tsemppiä elämääsi! :) Varmasti löydät vielä sen oikean - mikään kiirehän ei ole. Nauti nyt vielä muista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tarina ja itse tunnen ihan samoin..tää maailma on todella yli seksualisoitunut eikä hellyttä ja rakkautta ymmärretä. Varsinkin (olen itse 19) mun ikäiset pojat ei halua mitään muuta kuin sänkyyn, ja olet pihtari ja epäsuosittu ellet suostu.

Miksi parisuhteessa ei esim vois odottaa rauhassa, miksi pitää sännätä sänkyyn. Mun ikäisillä on jo helposti 20-30 sänkykumppania mitä oon muilta kuullu. Kommenttej!!

http://terveydenasialla.com/olen-18v-tytto-ja-seksi-allottaa-minua/

Ei kannata odottaa. Panemalla siihen tottuu, voin opettaa! Taidat tarvita vain kunnon kyydit niin pääset jyvälle asioista. Miten on haluatko helminauhan kaulallesi? ;)

Vierailija

Seksi on myös rakkautta, hellyyttä ja kosketusta. En minäkään halua tyhjää jyystöä ilman tunteita, ei tunnu yhtä hyvältä. Taidat olla a-seksuaali tai tutustunut vain idiooteihin miehiin, seksi on ihanaa ja hellivää kun sen tekee oikean ihmisen kanssa jonka kanssa voi puhua ja on samalla linjalla.

Vierailija

Oot oikeassa, maailma on mennyt sairaalloiseksi seksuaalisuuden suhteen. :( Seksin pitäisi olla parin välinen pyhä asia. Suosittelen seurakunnan nuorteniltoja, sieltä löytyy vielä tervehenkistä suhtautumista.

Vierailija

Kaikille jeesustelijoille ja "tosi rakkaus odottaa <3" -tyypeille: tajuatteko, että vain pahennatte tilannetta? Annatte ymmärtää, että seksin harrastaminen jonkun muun kuin elämän tosirakkauden kanssa on jotenkin pahaa ja aiheuttaa automaattisesti huonoa oloa. Moni nauttii irtosuhteista, joten antaa palaa jos seksi maistuu! Jos haluaa harrastaa seksiä vain parisuhteessa ja luotettavan kumppanin kanssa, niin sekin on aivan ok. Ei ole yhtä ainoaa tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan - aseksuaalisuuskin on täysin hyväksyttävää ja osa joidenkin ihmisten elämää :)

Ei tarvitse edes olla mikään uskis, jos kaipaa vain parisuhdeseksiä. Osa myös herää seksiin varhaisemmin kuin toiset, ei ole mitään oikeaa ikää aloittaa turvallista, nautinnollista seksielämää.

olisiko se hyvä

Ihana tyttö 19v oon 45v mies, vähän masua on mutta tosi nuorekas. Niin että tuletkos oppiin voisin opettaa hellästi sua kaikessa en nyt tähän viitti kirjotittaa miten, varmasti alkasit tykätä!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat