Mistä näkee sen Anneli Auer-elokuvan?

Vierailija

Meeia jossain vaiheessa puhu että piti tulla elokuva mikä kertoi Anneli Auerista. Joku dokumenttielokuva ilmeisesti. Mistä ton elokuvan voi nöhdä/onko joku nähnyt??

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut tuollaisesta. Tuntuu uskomattomalta miksi joku haluaa nähdä, ollakseen itse samanlainen?

Mitä ihmettä? Miksi nyt ihmiset ylipäätän katsovat dokumentteja tai lukevat lehtiä? Oot itsekin tainnut kyseisestä henkilöstä lukea uutisia kun tiedät kenestä puhutaan. Ootko säkin lukemut niitä uutisia vain ollakses samanlainen?:D -ap

Vierailija

Ulvilan murhamysteeri on dokumentin nimi. Sen voi varmaankin vuokrata jostain jos haluaa. Tuli telkkarista mutta ei näköjään enää ole Yle Areenassa katsottavissa.

Vierailija

Dokkari on johdanto aiheeseen mutta tosi kiltti loppujen lopuksi, raapaisee vain pintaa. Silti tuokin oli monille katsojille järkytys että kuinka voi olla totta, todellisuus on vielä paljon ihmeellisempi.

Vierailija

Dokkari on propagandaa, esim. selvännäkijäjuttu oli esitetty niin, että siitä saa väärän käsityksen, ikään kuin poliisit olisivat "turvautuneet" selvännäkijään, vaikka tosiasiassa ko selvännäkijä otti itse yhteyttä poliisiin ja poliisit tarkistivat hänen "vinkkinsä".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Dokkari on propagandaa, esim. selvännäkijäjuttu oli esitetty niin, että siitä saa väärän käsityksen, ikään kuin poliisit olisivat "turvautuneet" selvännäkijään, vaikka tosiasiassa ko selvännäkijä otti itse yhteyttä poliisiin ja poliisit tarkistivat hänen "vinkkinsä".

Millä lailla tämä on parempi? Ei yhtään millään lailla. Haloo, tarkistettiiin selvännäkijän vinkki! Ja itse kyseinen tutkinnanjohtajahan siinä dokkarissa puhuu omalla suullaan asiasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat