Mitä mieltä Emilian dramaattisesta blogitauolle jäämisestä?

Vierailija

E

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Voisi emilia kasvaa vähän, en tajua miksi se ottaa ne kommentit niin itseensä. Ihan selvästi suurin osa on provoilua ja tosi "hauskoja" kommentteja jotka voi jättää omaan arvoonsa

Vierailija

Mun mielestä ammattibloggaajan pitäisi osata suhtautua kypsemmin negatiiviseen palautteeseen. En ymmärrä tuollaista että julkaistaan vain kehuvat tai muuten positiiviset kommentit. Sitten kun tulee negaa niin haukutaan ja uhataan lopettaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisi emilia kasvaa vähän, en tajua miksi se ottaa ne kommentit niin itseensä. Ihan selvästi suurin osa on provoilua ja tosi "hauskoja" kommentteja jotka voi jättää omaan arvoonsa

Samaa mieltä. Siis eihän kenellökään ole oikeutta haukkua toisen ulkonäköä tms mutta Emilia kilahtelee ihan pienestäkin negatiivisesta palautteesta. Tuo vain provosoi ihmisiä ärsyttämään. Mun mielestä voileipä on siinä mielessä ammattimainen bloggaaja, ettei provosoidu haukkumisista, vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ehkä itsetunto vaikuttaa?

Vierailija

Blogitaukoako se nyt aikoo pitää vaikka just siirtyi Indiedaysille? Eikö blogin tason voisi odottaa parantuvan nyt kun blogi kerran ansaitsee paikkansa noin isossa portaalissa? Miten taukoilu tulee tällaisessa tilanteessa edes mieleen? Eihän yleensä pitkille lomille jäädä silloin, kun on juuri vaihtanut työpaikkaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Blogitaukoako se nyt aikoo pitää vaikka just siirtyi Indiedaysille? Eikö blogin tason voisi odottaa parantuvan nyt kun blogi kerran ansaitsee paikkansa noin isossa portaalissa? Miten taukoilu tulee tällaisessa tilanteessa edes mieleen? Eihän yleensä pitkille lomille jäädä silloin, kun on juuri vaihtanut työpaikkaa...

Mua vähän kans ihmetyttää et miten jonkun portaalin alla oleva bloggaaja voi noin vaan jäädä tauolle ilman tuon kummempaa syytä. "Sori mä en nyt pysty jatkamaan kun kaikki ei tykkääkään mun jutuista." Ellei sitten taustalla ole jotain vakavampaa mistä ei lukijoille ole kerrottu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...eikös mainitse kirjoituksessa henkilökohtaisen elämän ongelmista myös..ero ..?

Onhan se ero toki mahdollinen, vaikken vielä nettijuorujen perusteella olisi siitä niin varma... Mutta onko erokaan tarpeeksi hyvä syy jäädä "tauolle" työstään?

Vierailija

Oma kommenttini: zzzzzzzzz

Meinasin myös arvuutella, kauankohan the tauko kestää eli kauanko madamoiselle kykenee olemaan levittelemättä yksityisasioitaan julkisuudessa, mutta 13 vastasi jo puolestani.

Vinkki Empulle, kun kuitenkin luet tätä: opiskele ammatti ja hanki joku tavallinen työ. Ei mainosalalle, ei sinne pääse kuin toooodella harva, vaan joku ihan tavallinen, hohdoton työ. Siellä ei ehkä pääse loistamaan parrasvaloissa ja saamaan julkisuutta, mutta myös julkisuuden nurjat puolet pysyvät poissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oma kommenttini: zzzzzzzzz

Meinasin myös arvuutella, kauankohan the tauko kestää eli kauanko madamoiselle kykenee olemaan levittelemättä yksityisasioitaan julkisuudessa, mutta 13 vastasi jo puolestani.

Vinkki Empulle, kun kuitenkin luet tätä: opiskele ammatti ja hanki joku tavallinen työ. Ei mainosalalle, ei sinne pääse kuin toooodella harva, vaan joku ihan tavallinen, hohdoton työ. Siellä ei ehkä pääse loistamaan parrasvaloissa ja saamaan julkisuutta, mutta myös julkisuuden nurjat puolet pysyvät poissa.

Ei se lue itse kun sen "kaverit" lukee ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat