Huvittavaa, ettei ihminen saisi sanoa olevansa monienkin mielestä kaunis tai karismaattinen

Vierailija

Mitä vikaa siinä on, että voi myöntää olevansa jompaa kumpaa tai jopa molempia monien ihmisten mielestä? Miksi vain itsensä haukkuminen on sallittua? Jotta ei herättäisi kateutta tai inhoa muissa ihmisissä, kun voi myöntää olevansa ihailun kohde ja tästä syystä kaikkien mielestä myös itserakas paskiainen?

Kommentit (15)

Vierailija

Omakehu haisee. Aika turhaa itsensä korostamista tuollainen kehuskelu ulkonäöstä saamastaan huomiosta. Eikö siinä ole jo tarpeeksi huomiota kun muut kehuu ulkonäköäsi?

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Jonkun heikompi itsetuntoisen täytyy aina painaa alaspäin. Mieheni on tuollainen haukkuja. Inhoaa sitä jos näytän jonkun mielestä nätiltä tai minua pidetään kivana. Pitää tulla heti sanomaan että olen ruma ja haukkua minun luonne ja kertoa kuinka kaikki hänen ystävät nauraa ja inhoaa minua. Ylipäätään pitää haukkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on, että voi myöntää olevansa jompaa kumpaa tai jopa molempia monien ihmisten mielestä? Miksi vain itsensä haukkuminen on sallittua? Jotta ei herättäisi kateutta tai inhoa muissa ihmisissä, kun voi myöntää olevansa ihailun kohde ja tästä syystä kaikkien mielestä myös itserakas paskiainen?

Olet oikeassa. Suomessa saa painaa itseään vain alas. Muutoin olet itserakas ja pinnallinen ;)

Vierailija

Aika harvalla miehellä on varaa sanoa että "olen suosittu"
Rimat ulkonäössä on korkeella. Henkisesti ei edellytetä oikeastaan mitään. Jos on kuulut siekkareiden peltirummun on jo mystikko. :)

Vierailija

Miten usein sitä sitten tulee tarvetta kommentoida ulkonäköään ja karismaansa ja kelle? Netissä ehkä, mutta se varmaan johtuu siitä, että moni luulee jonkun ongelman johtuvan ulkonäöstään. Vaikka oikeasti suurin osa ongelmista johtuu ihan jostain muusta. Ellei tietty ole missi tai malli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jonkun heikompi itsetuntoisen täytyy aina painaa alaspäin. Mieheni on tuollainen haukkuja. Inhoaa sitä jos näytän jonkun mielestä nätiltä tai minua pidetään kivana. Pitää tulla heti sanomaan että olen ruma ja haukkua minun luonne ja kertoa kuinka kaikki hänen ystävät nauraa ja inhoaa minua. Ylipäätään pitää haukkua.

Se pelkää että alat katsella muita miehiä, tai petät tai jätät.

Vierailija

On se säälittävää ellei luota itseensä. Pitää kertoa muille, että olen kaunis ja muutkin tykkää niin. Entä jos asian kuuluja näkee vain pienen kehuja kerjäävän? Kateellinen? Tai täällä. Olen kaunis. Hym. En usko, en välitä, voit olla kuka vaan, olet säälittävä kehujen kerjääjä. Ja kyllä. Itsekehu on säälittävää. Harva itseään kauniina pitävä on kenenkään mielestä kaunis. Edes omastaan

Vierailija

Kauniin tai karismaattisen ihmisen ei tarvitse sanoa olevansa kaunis tai karismaattinen, koska jokainen näkee sen kyllä muutenkin. Jos se täytyy sanoa ääneen, kyse on vain siitä, että sanoja haluaisi olla kaunis tai karismaattinen, ja toivoo voivansa vakuuttaa muutkin pelkällä väittämällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kauniin tai karismaattisen ihmisen ei tarvitse sanoa olevansa kaunis tai karismaattinen, koska jokainen näkee sen kyllä muutenkin. Jos se täytyy sanoa ääneen, kyse on vain siitä, että sanoja haluaisi olla kaunis tai karismaattinen, ja toivoo voivansa vakuuttaa muutkin pelkällä väittämällä.

Itse asiassa - kun ihminen uskoo itseensä myös muut uskovat häneen.
Minä pidän nykyisin itseäni omasta mielestäni kauniina ja olen alkanut saada kehuja ja ihailevia katseita paljon enemmän kuin silloin, kun en pitänyt itseäni kauniina.

Vierailija

Koska ihmisillä on niin paha olla itsensä kanssa. Eivät halua kuulla mitään hyvää muiden elämästä, kun se vain lisää omaa huonommuudentunnetta.
Kateus on inhimillinen tunne. Jos jollain menee paremmin kuin itsellä niin se on todella raskasta henkilölle, joka ei ole tyytyväinen omaan itseensä ja on henkisesti liian kehittymätön ymmärtääkseen, että riittää,kun ihminen on oma itsensä eikä kenenkään meistä tarvitse olla yhtään sen parempia kuin mitä oikeasti olemme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa - kun ihminen uskoo itseensä myös muut uskovat häneen.
Minä pidän nykyisin itseäni omasta mielestäni kauniina ja olen alkanut saada kehuja ja ihailevia katseita paljon enemmän kuin silloin, kun en pitänyt itseäni kauniina.

toki oma usko vaikuttaa asiaan, mutta sen pitää näkyä jossain vähän vakuuttavammassa, kuin pelkässä väittämässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat