Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Eikö Hussilla ole enää ilmaisia tai liki ilmaisia ryhmäliikuntatunteja ja kuntosalia. Sellaisissa olen itse aikoinani käynyt ja oli muuten hyvä etu!

Vierailija

Syy on se, että ette tuota tarpeeksi arvoa mutta olette helvetin kalliita. Tämän voi muotoilla kauniimmin monin tavoin mutta lopulta kyse on vain tästä. Jos viduddaa niin nosta arvontuottoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joululahjoja? Kuntosaleja? Ylityökorvauksia? Liikuntaseteleitä? Lounasruokalaa? Nyt vielä työmatkaseteleitä?

Ei oo ihme, että rahat loppuu.

• ylös 9
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muukaan saa. Ihme kitinää.

Ai, mä tunnen useitakin jotka saavat. Itseni ja kaikki kollegani muun muassa. Työnantaja maksaa työmatkabussikortin, laajan terveydenhuollon sairauskassoineen, kunnon kestitsemiset jouluna ja bonuskekkerit aina jos ylitetään edellisen vuosineljänneksen vastaava tulos, saamme kulttuuri- ja liikuntaseteleitä sekä lounasseteleitä eikä edes kahvia tarvitse maksaa itse. 

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP. Mitä siitä muka tulisi, jos HUSin tuhannet sairaanhoitajat, lähihoitajat, laitoshuoltajat ynnä muut yhtäkkiä päättäisivät hakea yliopistoon? Kuka tekisi kaiken paskaduunin? Ja sitäpaitsi valtaosa meistä tekee tätä suorittavan tason shittiä sen vuoksi, ettei lukupää riitä mihinkään tohtorinhattuihin.

Mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki hakisi neurokirurgeiksi? Tai opetettaisiin apinat kuorimaan banaanit? Ainiin, ne taitaa jo osata. 

Siinä vaiheessa, kun kaikki laitoshuoltajat ja muut hakisivat yliopistoon, ja vielä läpäisisi pääsykokeen heille olisi hyvä tarjota töitä opintojen ohella.

Kun kaikki sen jälkeen etenisivät kerralla kandin hommiin syntyisikö työvoimapulaa? Eiköhän murehdita siitä päivästä ihan sitten, kun se aika koittaa. 

Sinusta on siis ihan ok todeta etujen menettämisestä harmistuneelle pienipalkkaiselle, että oma vikas kun et ole kouluttautunut korkeasti? Ymmärrätkö, että kaikki eivät vaan voi olla arvostettuja ja suuripalkkaisia?

En minä tainnut sellaista todeta, mutta kyllä tuollaiselle voi todeta, joka argumentoi, että mitä jos kaikki kouluttautuisi. Senkun kouluttautuu, siitä seuraa luultavasti ihan vaan hyvää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaikinen hussilainen jonka tunnen käyttää sen 18 päivää sairapoissaoloihin vaikka ei olisi sairas. Ja jokaikinen hussilainen hyväksyy tämän työkavereiltaan. Eli itsepä petasitte.

Höpönlöpön. Hussilaisena en tunne ketään, joka noin tekisi ja meillä on sentään iso osasto.

Juuri tuli viime viikolla tutkimus jossa Helsingin kaupungin sairaspoissaolot olivat moninkertaiset muihin verrattuna. Keskiarvo juuri tuo 18.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jokaikinen hussilainen jonka tunnen käyttää sen 18 päivää sairapoissaoloihin vaikka ei olisi sairas. Ja jokaikinen hussilainen hyväksyy tämän työkavereiltaan. Eli itsepä petasitte.

Melkein arvaan, mikä olet ammatiltasi. Olen myös Husilla, mutta jo seitsemättä vuotta ilman yhtäkään saikkupäivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas isketään pienipalkkaisimpiin, HUS puolittaa työmatkasetelin arvon. Itselleni tämä on ollut hyvin tärkeä ja mieluinen etu. Olen todella pettynyt. Motivaatio ei ainakaan nouse.

Kannattaa kouluttautua vähän pidemmälle, jos husissa olet pienipalkkaisissa. Työstä ja siinä tuodusta lisäarvosta maksetaan.

VMP. Mitä siitä muka tulisi, jos HUSin tuhannet sairaanhoitajat, lähihoitajat, laitoshuoltajat ynnä muut yhtäkkiä päättäisivät hakea yliopistoon? Kuka tekisi kaiken paskaduunin? Ja sitäpaitsi valtaosa meistä tekee tätä suorittavan tason shittiä sen vuoksi, ettei lukupää riitä mihinkään tohtorinhattuihin.

Hämmästyttävän monelle on aikuisiällä selvinnyt että se oma lukupää ei olekaan aivan toivoton kun on kyllästytty siihen suorittavaan työhön ja koitetaan kouluttautua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Jossain oikeasti maksetaan siitä, että matkustaa duuniin? Ei ole todellista...

No jos työntekijöitä ei läheltä saa, täytyy heitä kannustaa tulemaan töihin kauempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein arvaan, mikä olet ammatiltasi. Olen myös Husilla, mutta jo seitsemättä vuotta ilman yhtäkään saikkupäivää.

Jaa minä? Olen it-alalla yksityisellä, ei yhtään saikkua vuosiin koska etänäkin voi tehdä.

Sivut