Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fit24seven ryhmäliikunnat onko hyvät?

Vierailija

Käyn pienehköllä ja suht hintavalla kuntosalilla, mutta nyt mietin vaihtaisinko Fit24seven-salille huomattavan hintaeron vuoksi. Ryhmäliikunnat on mulle tärkeä osa salilla käyntejä, joten mietin vaan että onko siellä hyvät ryhmäliikunnat? 

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla kokemusta vaan lahen toimipisteestä, siellä ainakin on hyvät. Les milssin tunteja + muutama ohjaajan oma. Lahen sali on muuten aika pieni, mutta sen nyt ymmärtää, kun hinta on mikä on. Kannattaa käydä tutustumassa, siinä taisi olla joku, että jos liittyy tietyssä ajassa, saa tutustumishinnan takaisin. 

En tiedä miten paljon muilla saleilla tunteja on, mutta itse olen tykännyt, varsinkin kun hinta on niin edullinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemusta vaan lahen toimipisteestä, siellä ainakin on hyvät. Les milssin tunteja + muutama ohjaajan oma. Lahen sali on muuten aika pieni, mutta sen nyt ymmärtää, kun hinta on mikä on. Kannattaa käydä tutustumassa, siinä taisi olla joku, että jos liittyy tietyssä ajassa, saa tutustumishinnan takaisin. 

En tiedä miten paljon muilla saleilla tunteja on, mutta itse olen tykännyt, varsinkin kun hinta on niin edullinen.

Okei, kiva kuulla! :) Täällä Jyväskylässä mietin tota uutta että liittyisinkö siihen. Mutta pitääpä käydä tutustumassa siihen. Mulla kokemusta vaan tästä nykysestä salista jolla oon, ja siellä on tosi kattava tuntitarjonta. Näyttäisi aikataulun mukaan hyvältä tuo fitinkin tarjonta. Ja hinta tosiaan niin edullinen, että houkuttaisi kyllä. Erotuksella käy vaikka uimassa tms lisäksi.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat