Saako mustaa hiusväriä "millään" pois?

Vierailija

Tekis niin mieli kokeilla, mutta en aikoisi ikuisesti jäädä mustatukkaiseksi...

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllähän se vaalenee, mutta musta kestoväri on kyllä aika tiukassa. Vaalentamalla toki onnistuu, joka on vahingollista hiuksille. Jotkut ovat saaneet c-vitamiinilla jonkin verran pois.

Luulisi myös löytyvän jotain kevytvärejä, suoravärejä tai muita, jotka kuluisivat nopeammin. Googletapa.

Harvan suomalaisen ihonväriin sopii kyllä pikimusta. Ja yleensä vaatii kasvojenkin ehdotusta näyttääkseen hyvältä, jos ei ole oma väri.

Vierailija

Käytän paljon mustaa ripsiväriä, koska silmät on paras "osa" mussa... Nyt mun hiukset on tumman/keskiruskeat ja tuntuu, että tämä on huono! Siihen silmämeikkiin mätsäis paremmin samanvärinen, tai sitten toinen vaihtoehto olis vaalentaa ja värjätä lämpimän vaaleanruskeaksi. Nyt tuntuu että tukka ja silmät riitelee, eikä korosta toisiaan nätisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tekis niin mieli kokeilla, mutta en aikoisi ikuisesti jäädä mustatukkaiseksi...

Mustaa kestoväriä ei valitettavasti saa omaksi muuta kuin kasvattamalla. Hiuksille voidaan tehdä värinpoisto. Se ei kuitenkaan palauta omaa pigmenttiä. Värinpoiston jälkeen hiukset voi kuitenkin värjätä lähellä omaa hiusväriä olevalla värillä.

Musta on värinä vähän vaarallinen. Jos on luonnostaan blondi, niin sitä ei voi suositella mitenkään. Sen sijaan luonnostaan hyvin tummaverisille musta voi sopia. Harvoinse lähikaupan sinimusta oikein pukee ketään.

Vierailija

Minä ainakin sain helposti pois. Tein ensin color b4 värinpoiston (hellävaraisempi kuin normi-värinpoisto) ja kuukauden päästä siitä kampaaja laittoi pään täyteen vaaleita raitoja. Vaaleni tosi paljon kerralla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Poly Colorin musta sävyteshampoo valmiina tossa, oon vaan kuullut että voi tarttua yhtä tiukkaan kuin kestosävyte ;/ ap

Poly volorin sävyteshampoo on kevytväri. Siinä on hapetteita, jotka muuttavat pigmenttiä pysyvästi, vaikka se usein haalistuukin lähelle omaa.

Vierailija

Jos olet tosi tumma, niin silloin voit varmaan kokeilla. Se kaupan perusmusta on kuitenkin niin kova, että se näyttää hirveältä suomalaista vaaleaa ihoa vasten. Pitää olla suunnilleen koko ajan meikattu, että näyttää ihmiseltä.

Vierailija

Kokeile ensin tummanruskeaa tai mustanruskeaa? Nekin näyttävät vaalealla suomalaisella jo tosi tummilta, mutta ei yhtä kovalta kuin pikimusta.

Vierailija

C-vitamiinivaalennuksella olen saanut mustan ruskeaksi, monta kertaa kyllä vaati. Kolme kertaa olen tehnyt ja ensimmäisellä kerralla vaaleni selvästi, kahtena muuna kertana en ole juurikaan huomannut, eli todella vähän otti pois väriä.

Mutta nyt hiukset on ruskeat, tyvestä punertaa koska on viimeisin värjäyskerta. Jos suoraan värjäät mustaksi ja sitten teet tuon c-vitamiinivaalennuksen, niin kaikkien hiusten pitäisi vaalentua samanverran, koska ei ole kerrostumaa värissä

Vierailija

Jos olet luonnostaan vaalea, ÄLÄ värjää mustaksi. Juurikasvu näyttää siltä, että olisi kaljuja laikkuja, ja tuo efekti tulee jo parissa viikossa. Ja värin poissaamiseksi jouduin tekemään kolme värinpoistoa ja sitten vielä värjäämään lähelle omaa väriä, eli melkoinen rääkki hiuksille ja päänahalle.

T. Luonnostaan blondi, joka värjäsi mustaksi parin vuoden ajan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat