Oletteko satuttaneet lastanne?

Vierailija

Kertokaa kokemuksia kun olette väsyneet, mihin johtanut ja oletteko selviytyneet siitä ja miten?

Kommentit (8)

Vierailija

No en fyysisesti, mutta varmaan henkisesti. Ei auta kuin tehdä töitä itsensä kanssa, että muuttuisi, eikä hermostuisi lapseen enää koskaan. Tai ei ainakaan vyöryttäis sitä lapsen päälle eikä ainakaan niin, että lapsi kokee sen uhkaavan hänen turvallisuuttaan. Olen siis lähinnä sanonut jotain häijyä ja karjunut :((

Vierailija

Tässä täytyy nyt muistaa, että jos nainen pahoipitelee lasta henkisesti tai fyysisesti niin hän on vain väsynyt ja voimiensa lopussa. On paljon rakentavampaa etsiä syytä hänen miehestään ja jos sellaista ei ole niin joku miessukulainen tai naapurikin käy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä täytyy nyt muistaa, että jos nainen pahoipitelee lasta henkisesti tai fyysisesti niin hän on vain väsynyt ja voimiensa lopussa. On paljon rakentavampaa etsiä syytä hänen miehestään ja jos sellaista ei ole niin joku miessukulainen tai naapurikin käy.

Muista myös patriarkaalinen yhteiskunta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hankalissa tilanteissa käy myös naapurin koira. Pitää vain varmistua ensin siitä, että se on uros. 

Vierailija

Olen satuttanut. EN tosin siksi, että olisin ollut väsynyt tai voimieni lopussa, vaan siksi, että lääkeen pistäminen ja verikokeiden ottaminen ja myöhemmin kuntoutusvoimisteluvenytysten tekeminen oli välttämätöntä. Ne satuttivat lasta ja inhosin sitä, mutta olisi ollut vielä enemmän lapsen pahoinpitelyä jättää ne tekemättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hankalissa tilanteissa käy myös naapurin koira. Pitää vain varmistua ensin siitä, että se on uros. 

Ja jos ei ketään muuta löydy niin on todennäköistä, että lapsi itse on tietentahtoen syntynyt maailmaan pilaamaan naisen elämän tai ainakin juuri sen päivän. Vakavilla teoilla on vakavat seuraukset, hyvä että oppivat sen nuorena.

Vierailija

En ole koskaan fyysisesti satuttanut mutta olen kyllä huutanut ja raivonnut ja joskus ottanut kädestä kiinni ja vähän turhan kovakouraisesti vaikka taluttanut vaikka omaan huoneeseen jos ei ole totellut.. Näistä tulee aina itselle niin paska olo että tekisi mieli itkeä. Yleensä heti kun olen rauhoittunut niin pyydän anteeksi ja otan lapsen ihan syliin ja jutellaan siitä että joskus jos ei tottele ja temppuilee liian kauan niin äidiltä menee hermot, vaikkei saisi. Ei lapselle mitään traumoja näytä jääneen mutta itselle vaan tulee paha fiilis. Lapsi yleensä on puolen tunnin päästä taas jo kuin ei mitään olisi tapahtunut. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat