lLASTEN SUUSTA KUULTUA

Vierailija

Eli äiti esitteli uusia pikkareita 4 v pojalle, äiti sanoi eikö ole isot , johon poika vastasi on mutta mahtuuko ne sulle

Kommentit (13)

Vierailija

Kävelin jäätävässä tuiskussa ilman pipoa päässäni beigen karvahupputakin huppu. Tuuli raiskasi ja sekoitti hiukseni ja levitti meikkini sotkuksi. Vastaan tulevan perhepäivähoitajan lapsikatraasta joku huusi iloisesti: "Kattokaa! Rölli-peikko!" Kommentti oikein kruunasi siinä hetkessä tuntemani kurjuuden. :)

Vierailija

5v tyttö äidin kanssa tutussa pikku kaupassa. poika sanoi äidilleen etkö muista iskä on kieltänyt hiplaamasta niitä vaatteita . Ei siinä mitään mutta olut hyllyn kohdalla sanoi isoon ääneen ISKÄLLE SAUNA KALJAA .koko kaupan henkilökunta purskahti nauraan . Ja sanoi että on iskän neuvot menneet perille

m39v

Meidän poika alkoi selittämään ja osoittelemaan kun ajeltiin autolla että tuolla on BMW kauppa siellä on paljon pemareita,olin hieman ihmeissäni kun ei olla ikinä siellä käyty?

kysyin pojalta,mistä se sen tietää? Vastasi että äitin kanssa on käyty.

toisen kerrankin on puhunut pemareista että on käynyt niitä katsomassa.

muijalta kysyin asiasta ja se sanoi ettei ole ikinä käynyt autokaupassa.

mulla on kohta 40v synttärit ja olen ollut hieman ihmeissäni? Voiko 3v keksiä tuollaista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meidän poika alkoi selittämään ja osoittelemaan kun ajeltiin autolla että tuolla on BMW kauppa siellä on paljon pemareita,olin hieman ihmeissäni kun ei olla ikinä siellä käyty?

mulla on kohta 40v synttärit ja olen ollut hieman ihmeissäni? Voiko 3v keksiä tuollaista?

anteeksi, mutta mulle tuli mieleen jos sun lapsen äiti olisi käynyt tapaamassa jotakuta siellä BMW:llä sun lapsen kanssa..?

Vierailija

Mun pojalla oli pitkä tukka takavuosina lukioiässä. Joku vastaan tullut 3-4 vuotiaan kokoinen oli sanonut, äiti kato rokkari. Äiti oli ollut hyshys, mutta pojan mielestä se oli ollut kiva kommentti. 

Vierailija

5-vuotias keksi sanoa saunassa miehen vehkeistä, että isillä on niin isot pissasäiliöt ettei tarvitse käydä usein pissalla...

Kaikkea ne keksivät.

Vierailija

Olin paistanut rapeita pekonisiivuja salaatin päälle. Lapsi 4v. halusi niitä lisää ja sanoi, että: " Haluaisin niitä lihaksia vielä vähän lisää!?"

Vierailija

Mittailin joskus lantionympärystä yhtä mekkoa varten (aioin netistä tilata ja olin epävarma koosta), ni lapsi 3v tuli kattelemaan ja tokas vaan "HUHHUH, iso pylly..."

Vierailija

Lapsi ähelsi kakan vaippaan ja potta ei käynyt kuuloonkaan. Homman hoidettuaan huuteli, äiti sulle on haisuhommia täällä. Taisi tulla ISO PASKA!

hienoa olikin, että tää tapahtui siskoni häissä, kirkko raikui. 

m39v

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anteeksi, mutta mulle tuli mieleen jos sun lapsen äiti olisi käynyt tapaamassa jotakuta siellä BMW:llä sun lapsen kanssa..?

kai sekin on mahdollista? Mistä sitä ikinä tietää.

voiko 3v keksiä tuollaista ihan tyhjästä? 

Vierailija

Olin hakemassa 4v tytön kanssa vanhempaa lasta päiväkodista, kun tämä 4v yhtäkkiä erittäin kirkkaalla ja kovalla äänellään päätti kysyä, että MINÄ OON MIETTINY ETTÄ MISTÄ NE VAUVAT OIKEIN PÄÄSEE SINNE ÄIDIN MAHAAN. Nolotti alkaa siinä mutiseen että no, keskustellaan sit kotona :D

Vierailija

Meidän kolme vee pohti aamulla nähtyään tähden, että joskos se tähti voisi tulla meidän kanssa leikkimään. :) kysyin kerran tietääkö tyttö miksi tulee pimeä iltaisin, niin osasi kertoa auringon laskevan kuusen taakse ja on aika mennä nukkumaan.<3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat