Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakoiletteko muut poikanne masturbointia?

Vierailija

En tykkää kun meidän teini jatkuvasti hiplaa itseään ja minähän ne alushousut ja lakanat joudun pesemään kun hän usein roiskii niihin eikä viitsi käyttää esim. paperia. Nykyään kun arvaan että hän on taas niissä puuhissa niin yritän yllättää hänet. Eiköhän lopu tuo eritteillä leikkiminen pian kun kyttään häntä ja yllätän kesken puuhien.

Kommentit (7)

Vierailija

Oletpa typerä. Voisit aivan hyvin:

A) Keskustella asiasta poikasi kanssa.

B) Opettaa poikasi pesemään itse pyykkinsä.

Vierailija

Meidän perheessä tästä on tullut yhteistä hupia. Miehen kanssa kilpaa yritetään yllättää poika kädeltä ja voi sitä nolostunutta ilmettä kun siinä onnistuu. Poika joskus raivoaa ja huutaa kun kiusataan häntä tästä, mutta miehen kanssa vaan nauretaan hänelle ja leikillä kutsutaan runkkariksi. Tämä on lähentänyt minua mieheni kanssa ja suhteemme voi paremmin kuin koskaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lopu tuo eritteillä leikkiminen pian kun kyttään häntä

Ei lopu. Pojallasi on fetissi siemennestettä kohtaan ja todennäköisesti runkkaa myös teidän sängyssänne ja sinun pikkuhousujesi / isän alushousujen (suuntautumisestaan riippuen) päälle kun ette ole kotona.

Vierailija

Meidän poika ei masturboi, olen siitä varma. Vie poikasi hoitoo. Hän sairastaa vakavaa perversiota ja saattaa tarvita lääkitystä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat