Käyttekö saunassa vastakkaista sukupuolta olevan teininne kanssa?

Vierailija

Vai eri aikaan?

Kommentit (15)

Vierailija

13-v käy vielä mun kanssa saunassa. Ja sukulaisnaistenkin kanssa. Saa nähdä kuinka kauan. Ihana kun kaikki suhtautuneet tähän ok, kun pojan mielestä tässä ei oo mitään outoa.

Vierailija

Käyn. Mutta jotenkin tuli outo olo kun huomasin että pojalla jo karvat kasvaa. Tai siis että pitäisikö lopettaa yhdessä saunominen.

Vierailija

No en tosiaan käy. Olisi molemmille hyvin outo ja tytölle varmasti ahdistava tilanne, kun jo melkein nainen on. Miesten- ja naistenvuorot käytössä.

Vierailija

Meillä käydään saunassa miten sattuu. Välillä saattaa 16v poika tulla mun kanssa, välillä käy isänsä kanssa jos haluaa kovemmat löylyt. Myös 14v tytöt käy kumman vain vanhemman kanssa ja välillä kahdestaan. Joskus saattaa olla kaikki yhtä aikaa saunassa. Niin kauan kuin teinit itse omasta halustaan tulevat vanhempien kanssa saunaan, minusta ok. Kai se raja jossain vaiheessa tulee noillekin. Itse olen ajatellut että onko vaikutusta ollut meidän mökkeilyllä kun siellä on aina juoksenneltu alasti saunasta uimaan, että ovatko saaneet jotenkin kieron kasvatuksen kun eivät nakuilua. Onneksi uimahallissa ja yleisillä rannoilla ovat ihan normaaleja estoisia teinejä. ;) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

oikeesti miten sairasta porukkaa? Ei oman lapsensa kanssa voi edes saunassa käydä 😨

No kyllä minusta on normaalia, että teini-iässä haluaa jo omaa yksityisyyttä. Oma kroppa muuttuu, eikä sitä haluta esitellä KENELLEKKÄÄN.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

oikeesti miten sairasta porukkaa? Ei oman lapsensa kanssa voi edes saunassa käydä 😨

Ei siinä ole mitään sairasta jos ei käy 15v poikansa kanssa saunassa. Enemmin sairasta olisi jos pakottaisi toisen siihen. Kyllähän sitä jokainen varmaan käy oman LAPSEN kanssa saunassa, mutta ei välttämättä enää teininuoren. Meillä  kaikki on jossain vaiheessa ruvenneet menemään saunaan yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Mutta kunnioitetaan teini-iän tuomaa itsenäistymistä ja arkuutta omasta muuttuvasta kehosta

Vierailija

Silloin kun perässä saunaan tulevat niin ei poiskaan ajeta... Itepähän päättävät, mua ei häiritse. 16 v ovat, kovin miehistyneitä jo fyysisesti eivätkä kyllä yhtään itseään häpeile (miksi pitäisi?), muutenkin saattavat suihkusta alasti tulla jne, mutta niin meillä muutkin, tietty silloin vain kun ei ole vieraita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat