Työkaverin oudot jutut, onko ihastunut vai mitä?

Vierailija

Mulla siis työkaverimies, jonka käytöksestä en oikein ota selvää. On kyllä todella avoin ja voi sanoa tietynlaisia juttuja joita joku pitäisi hyvin henkilökohtaisina tai "arkoina" eikä kaihda mitään fyysistäkään läheisyyttä muidenkaan kanssa. Mies sitten kysyi multa että mitä se oikein tarkoittaa kun hänen naistuttunsa laittaa silmäniskuhymiöitä viesteihin :D Että meinaako se jotain kun ei hän tiedä naisten hömpötyksistä. Eikä ollut oikein innostunut naisen mahdollisesta "ahdistelusta". Sitten jotain puhuttiin siinä että onhan sellaiset silmäniskut vähän riskialttiita :D johon tää sitten lisäsi "mutta kyllä sä silti voisit tollasen silmäniskun mulle laittaa, tulisin vaan iloiseksi" ja sitten huokaisi jotenkin haikeasti että "saat mut niin pienestä iloiseksi". Oliko toi teidän mielestä jotenkin oudosti sanottu? Kun ei se ollut sellainen rasvaiseen flirttailusävyyn sanottu juttu. Muutenkin toisinaan sanoo ton tapaisia asioita joista jää sellainen ihmettelevä fiilis.

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla on myös tuon kaltainen työkaveri. Jotenkin luulin että oli kiinnostunut, mutta kun tarkemmin kuuntelin hänen juttujaan ajan myötä, niin huomasin että tekee sitä kaikille. Kai se yrittää saada naiset hyvälle mielelle tai jotain. Mutta aika hämäävää kyllä.

Vierailija

Kevyttä flirttiä luulisin :) Tuollaista se meidän duunis on ja kivasti menee päivät :) Rasvaisesta flirtistä en ole kuullutkaan, mutta sanallisesta seksuaalisesta ahdistelusta kyllä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat