Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitejä Kouvolasta?

Vierailija

Olen 31v kahden lapsen äiti, tyttö 7v ja poika 4,5v ja kolmannen lapsen laskettu aika on joulukuussa.
Meidän uusio perheeseen kuuluu lisäksi mies ja hänen kaksi lastaan.
Muutimme kesällä Helsingistä tänne Kouvolaan ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin täällä ja saada päiviin jotain tekemistä :)
Tykkään käydä kuntosalilla, kirppareilla, leffassa, konserteissa ym.

Kommentit (6)

Edith77

Mekin ollaan vasta muutettu Kouvolan seudulle tänä kesänä, joten seuraa kaivattaisiin :) Olen 38-vuotias ja perheeseeni kuuluu mieheni, tyttö 7 v. ja poika 3 kk.

Vierailija

Täällä kans! Olen 26-vuotias ja lapset 7,6 ja 2. :) asutaan suurkouvolan alueella,ei ihan kouvolan keskellä.

Vierailija

Täällä myös yksi äiti Kouvolasta! Kannattaa lähteä seurakunnan avoimiin kerhoihin tai Mll;n perhekahviloihin, niin löytyy nopeasti muita samassa elämäntilanteessa olevia. Kouvolassa esimerkiksi:

Mll:n perhekahvila keskustassa, kävelykadun kupeessa, keskiviikkoisin klo 10-12 ja Kauppalankadulla (päiväkodin yläpuolella) torstaisin klo 10-12. Mll:n sivuilta löytyy myös muista perhekahviloita lähistöllä.

Seurakunnan avoimet kerhot, joissa askarrellaan ja leikitään ovat auki joka toinen keskiviikko 9.30.-11 (useita paikkoja, ei tarvitse kuulua kirkkoon, kukaan ei sitä kysele). Keskustassa kerhot terveyskeskusta vastapäätä Koiviston talossa ja Käpylän kirkossa. 

Kuovin perhepuistossa (Kaupungin pitämä), Lehtomäessä on joka päivä jotain ohjelmaa ja tosi kiva piha.

Kesällä ilmainen liikennepuisto keskustassa (ti-la?) ja sinne voi muutenkin mennä ajelemaan vaikka pyörillä. Liikennepuiston vieressä on Jaakonpuisto, aidattu leikkipuisto. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat