Älkää päästäkö niitä kakaroitanne ajamaan ostoskärryillä toisten päälle!

Vierailija

Tajuatteko te, että kun tarpeeksi lujaa niillä kärryillä törmää toisen kintuille niin akillesjänne voi napsahtaa poikki! Onko liikaa vaadittu mammoilta, että sitä älypuhelinta ei räplätä marketissa vaan katsotaan kakaroiden perään?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minä olen muutaman kerran kiepsauttanut tällaisessa tilanteessa omat kärryni niin, että olen "vahingossa" huitaissut sitä kakaraa ostoskärryillä oikein kunnolla. Pari kertaa kakara on kellahtanut kumoon ja hirveä huutohan siitä on seurannut. Kun äitiliini on miltei tullut päälle, olen vain rauhallisesti todennut, että kannattaisi vähän katsoa sen kakaran perään, ettei se tule suoraan toisten eteen niiden kärryjen kanssa.

Vierailija

Erittäin asiallinen tämä ketjun aloitusviesti. Miettikää, jos se henkilö, johon se lapsi ostoskärryjen kanssa törmää, on vaikka joku heikkokuntoinen vanhus. Pahimmassa tapauksessa sellaisesta törmäyksestä tulevat vammat veisivät sen vanhuksen toimintakunnon ja toimintakyvyn koko loppuelämän ajaksi paljon aikaisempaa heikommaksi. Mutta käyköhän näillä kaikilla vanhemmilla edes tuollainen asia mielessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erittäin asiallinen tämä ketjun aloitusviesti. Miettikää, jos se henkilö, johon se lapsi ostoskärryjen kanssa törmää, on vaikka joku heikkokuntoinen vanhus. Pahimmassa tapauksessa sellaisesta törmäyksestä tulevat vammat veisivät sen vanhuksen toimintakunnon ja toimintakyvyn koko loppuelämän ajaksi paljon aikaisempaa heikommaksi. Mutta käyköhän näillä kaikilla vanhemmilla edes tuollainen asia mielessä?

Eikös tuollaisessa tapauksessa voisi nostaa jo syytteen. Voisi jatkossa innostaa vanhempaa katsomaan lapsensa perään, kun on aikansa maksellut vammautuneelle vanhukselle tuntuvia vahingonkorvauksia.

Vierailija

ei täällä mikään ongelma. Mut hei, täällä kasvatetaan lapset kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. Etelän ongelma.

t. Pohjois-Suomi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman kerran kiepsauttanut tällaisessa tilanteessa omat kärryni niin, että olen "vahingossa" huitaissut sitä kakaraa ostoskärryillä oikein kunnolla. Pari kertaa kakara on kellahtanut kumoon ja hirveä huutohan siitä on seurannut. Kun äitiliini on miltei tullut päälle, olen vain rauhallisesti todennut, että kannattaisi vähän katsoa sen kakaran perään, ettei se tule suoraan toisten eteen niiden kärryjen kanssa.

Olen kerran refleksinomaisesti potkaissut niitä minuun törmänneitä kärrypä, ipana kaatui aika pahasti, samalla alimmalta hyllyltä putosi jotain salaatinkastikkeita tms. päälleen. Hirveä kirkuminen, tietty, mutta minä en voinut tietää mitään, koska olin menossa selkeästi poispäin tapahtumapaikasta. Käännyin ja sanoin, että ohhoh. Äitinsä ei saanut ikinä tietää, mitä tapahtui.

Asiat tunteva

Yleisemminkin kakarat voisi jättää kotiin tai kaupan ulkopuolelle. Se hilluminen ja kirkuminen kyllä ky niin hermoille. En tajua mikä vimma eräillä on raahata kakaroita joka paikkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsi, ei kakara. Joten en katso koskaan kakaran perään. 

Kutsuitpa sitä rakasta persehedelmääsi millä nimellä tahansa niin voisitko ystävällisesti katsoa sen perään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsi, ei kakara. Joten en katso koskaan kakaran perään. 

Kutsuitpa sitä rakasta persehedelmääsi millä nimellä tahansa niin voisitko ystävällisesti katsoa sen perään.

Katkerien vanhojenpiikojen kielenkäyttöä nämä "kakarat, mammat ja pershedelmät". Voi teitä, sääliksi käy. Elämä lienee hyvin suppeaa, jos edes kiinnittää huomiota kaupassa käydessään pikkukärryjä työntävää pienokaiseen muuten kuin hymyillen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paskat sillä on merkitystä että onko huonokuntoinen vanhus, lihava av-ämmä, sporttinen mies tai toinen adhd-kersa. Kaupassa ei niillä kärryillä saatana ajeta kenenkään päälle ja joa mun päälle vielä tullaan niin se saatanan nulikka saa sellaisen opetuksen että perkele ei kauppoihin sen jälkeen uskalla des sisään astua. Helvetti soikoon vanhemmat kasvattakaa ne saatanan äpäränne kotonanne vittu vieköön!

Vierailija kirjoitti:

Todella asiallista käyttää herjaavia sanoja jostain ihmisryhmästä: kakarat ja mammat. 

Oletko muuten kuullut monestakin kuolemantapauksesta tai vakavasta vammautumisesta, jotka johtuisivat päälle rynnivistä kakaroiden ohjaamista ostoskärryistä? Et? En minäkään?

Joten ehkä ihan huoletta voit liikuntarajoitteesi kanssa käydä kaupassa vastedeskin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran refleksinomaisesti potkaissut niitä minuun törmänneitä kärrypä, ipana kaatui aika pahasti, samalla alimmalta hyllyltä putosi jotain salaatinkastikkeita tms. päälleen. Hirveä kirkuminen, tietty, mutta minä en voinut tietää mitään, koska olin menossa selkeästi poispäin tapahtumapaikasta. Käännyin ja sanoin, että ohhoh. Äitinsä ei saanut ikinä tietää, mitä tapahtui.

Hieno ihminen olet! 

Varmasti pakenet paikalta silloinkin, kun ajat lapsen päälle autolla. Olihan se tietysti lapsen vika ja mitä se minulle kuuluu -asenteella pois vain.... 

Vierailija

Tämä ketju on puhdas osoitus siitä, että täällä on yliedustus täysin sairaista ihmisistä. 

Ylänuolia saavat tällaiset "tapa kakarat" -kirjoitukset pilvin pimein. 

Onneksi tämä ei ole oikea maailma. Yksi esimerkki on myös, että jos koirista sanoo jotain positiivista, niin hyökkää lauma vanhojapiikoja kissoineen paikalle. Koiria on kuitenkin yli 600 000 Suomessa eli nelinkertainen määrä kissoihin nähden. 

Kertoo siis kaiken palstan jakaumasta. 

Vierailija

Nikoliinan tarvitsee saada päivittäinen liikunta ja höyrynpäästö Prismassa. Emme välitä kenenkään valittajien kintuista. Ketä kiinnostaa joku muu ja sen akillesjänteet? MEIDÄN Nikoliina on vaan temperamenttinen ja oma itsensä. Huoh.

Luulenpa, että enemmän tarvitsevatt aikuiset kasvatusta ja huolenpitoa kun lapset. Oma esimerkki yhä edelleen paras kasvatustapa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä siinä tiellä sitten seisoit? Et pitänyt käytävää vapaana. 

Jos olisi ollut toisin päin, että lapsi olisi ollut edessäsi, niin olisit tietysti potkaissut silloinkin lasta. 

Mutta iloista elämää tuolla asenteella sinulle toivottaisin, ellen tietäisi sen mahdottomuutta. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat